Quote from Guest on 27 June 2008, 18:47Hej!
Jag sprang alltid i skogen där jag växte upp, men nu i storstan känns det otryggt och jag försöker alltid få med mig någon. Inte så lätt... ofta struntar jag i att springa för att det inte känns värt det. (som nu ikväll)
Hur gör ni andra tjejer? Sp
Hej!
Jag sprang alltid i skogen där jag växte upp, men nu i storstan känns det otryggt och jag försöker alltid få med mig någon. Inte så lätt... ofta struntar jag i att springa för att det inte känns värt det. (som nu ikväll)
Hur gör ni andra tjejer? Sp
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 18:57Jag vill nog säga att jag springer, går, cyklar, lever i skog och mark ensam. Det är ju en del av njutningen!
Koltrastar är rätt ofarliga, i stan finns farliga bilar och annat obehagligt!
Jag vill nog säga att jag springer, går, cyklar, lever i skog och mark ensam. Det är ju en del av njutningen!
Koltrastar är rätt ofarliga, i stan finns farliga bilar och annat obehagligt!
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 19:00just skogen ger jag fan i eftersom den rent generelt är farlig.
däremot springer jag alltid på kvällarna i min södra närförort (stockholm)
just skogen ger jag fan i eftersom den rent generelt är farlig.
däremot springer jag alltid på kvällarna i min södra närförort (stockholm)
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 19:28"just skogen ger jag fan i eftersom den rent generelt är farlig.
däremot springer jag alltid på kvällarna i min södra närförort (stockholm) "
eeeh du skämtar väl skulle skogen vara farligare än stockholm??
själv springer jag ensam (terrängspår kallas
"just skogen ger jag fan i eftersom den rent generelt är farlig.
däremot springer jag alltid på kvällarna i min södra närförort (stockholm) "
eeeh du skämtar väl skulle skogen vara farligare än stockholm??
själv springer jag ensam (terrängspår kallas
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 19:30skämtar inte, älgar, björnar, vargar och sabla rötter.
här är det däremot lungt och skönt och alltid en massa folk ute
skämtar inte, älgar, björnar, vargar och sabla rötter.
här är det däremot lungt och skönt och alltid en massa folk ute
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 19:31Rötter är faktiskt farliga. I skogen har jag med mobil om jag tror jag ska träffa på rötter. Svårt att ta sig hem med brutet ben eller liknande.
Rötter är faktiskt farliga. I skogen har jag med mobil om jag tror jag ska träffa på rötter. Svårt att ta sig hem med brutet ben eller liknande.
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 19:32Hos mig finns det älgar och vargar......
Hos mig finns det älgar och vargar......
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 19:34och mygg!
de är nästan värst av alla. även om jag inte är allerigisk mot alla arter
och mygg!
de är nästan värst av alla. även om jag inte är allerigisk mot alla arter
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 19:37mmmm och knott.....skogen e inte bra....(fast jag inte e tjej)
mmmm och knott.....skogen e inte bra....(fast jag inte e tjej)
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 19:37älgar hmm har sett många i mina dar. björnar, lekte utomhus i björnrikt område när jag var liten (har både sett björnskit och en älg slagen av björn ej sett nån björn på riktigt dock förutom på djurpark). vargar? snälla nån det har inte funnits nån i sver
älgar hmm har sett många i mina dar. björnar, lekte utomhus i björnrikt område när jag var liten (har både sett björnskit och en älg slagen av björn ej sett nån björn på riktigt dock förutom på djurpark). vargar? snälla nån det har inte funnits nån i sver