Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 19:39har trampat i både varg och björnskit...dock ej på samma ställe....men knotten e värst i skogen
har trampat i både varg och björnskit...dock ej på samma ställe....men knotten e värst i skogen
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 19:40Jag brukar vara ute med en Grekisk Mördarsnigel och han är mördande...
Jag brukar vara ute med en Grekisk Mördarsnigel och han är mördande...
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 19:41"har trampat i både varg och björnskit...dock ej på samma ställe....men knotten e värst i skogen "
och mygg som tur är växer det "anti mygg" växter i skogen
"har trampat i både varg och björnskit...dock ej på samma ställe....men knotten e värst i skogen "
och mygg som tur är växer det "anti mygg" växter i skogen
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 19:42I skogen på landet - ja
I skogen hemma i Stockholms närhet - helst inte
Det är alltså inte naturen i sig jag har något emot, här hemma föredrar jag stadslöpning där jag kan slappna av. 🙂
I skogen på landet - ja
I skogen hemma i Stockholms närhet - helst inte
Det är alltså inte naturen i sig jag har något emot, här hemma föredrar jag stadslöpning där jag kan slappna av. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 20:08Rötter oc mygg e väl inte farliga heller!Och björnar och vargar och älgar blir ju bara rädda
Rötter oc mygg e väl inte farliga heller!Och björnar och vargar och älgar blir ju bara rädda
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 20:23Springer inte görna själv i skogen...av många anledningar...och att jag är rädd att inte hitta hem igen...^^
Springer inte görna själv i skogen...av många anledningar...och att jag är rädd att inte hitta hem igen...^^
Quote from Jan Lundquist on 27 June 2008, 20:43I staden där jag bor stod en blottare i ett av joggingspåret häromdagen. Men jag springer bara i stan så jag är inte rädd där bland alla människor.
I staden där jag bor stod en blottare i ett av joggingspåret häromdagen. Men jag springer bara i stan så jag är inte rädd där bland alla människor.
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 20:44Jag som inte gillar nakna människor, tur jag bor i en annan håla.
Jag som inte gillar nakna människor, tur jag bor i en annan håla.
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 20:50Hejsan ja jag jogga eller promenera inte själv nu för känner mig med otrygg så jag tränar på gymmet istället .
Hejsan ja jag jogga eller promenera inte själv nu för känner mig med otrygg så jag tränar på gymmet istället .
Quote from Jan Lundquist on 27 June 2008, 21:12Ja alltså det var inte jag själv som såg blottaren i motionsspåret. Det var en poliskompis till mig som var ute och tränade. Jag fick bara höra det skvallervägen och blev då ännu mer övertygad om förträffligheten i att springa i stan.
Ja alltså det var inte jag själv som såg blottaren i motionsspåret. Det var en poliskompis till mig som var ute och tränade. Jag fick bara höra det skvallervägen och blev då ännu mer övertygad om förträffligheten i att springa i stan.