Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:47Har ingen riktig skog att springa i tyvärr men springer ofta sena kvällar. Överfallslarmet runt handleden,mord i blicken och 2 självförsvarskurser innanför västen känns den falska tryggheten ganska bra trots allt. Haha. Men visst håller man koll och skull
Har ingen riktig skog att springa i tyvärr men springer ofta sena kvällar. Överfallslarmet runt handleden,mord i blicken och 2 självförsvarskurser innanför västen känns den falska tryggheten ganska bra trots allt. Haha. Men visst håller man koll och skull
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:50då hade man sluppit börja tänka hur fort kan ja orka springa på adrenalin å överlevnadsinstinkt å hur fort kan de bakom tänkas springa. samt närmaste vägen till bebyggelse
då hade man sluppit börja tänka hur fort kan ja orka springa på adrenalin å överlevnadsinstinkt å hur fort kan de bakom tänkas springa. samt närmaste vägen till bebyggelse
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:53linda, de är ju bra att gå självförsvarskurs ,de hade jag behövt med
linda, de är ju bra att gå självförsvarskurs ,de hade jag behövt med
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:54eva jo för ibland får man springa snabbt ,de finns så många snuskgubbar
eva jo för ibland får man springa snabbt ,de finns så många snuskgubbar
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 22:03madelene, Ja jag lärde mig massor av tips och trix. Rekomenderas varmt.
madelene, Ja jag lärde mig massor av tips och trix. Rekomenderas varmt.
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 22:05linda ,tro du att jag kan klara av de fast jag har funktionshinder som koordinationsvårigheter + muskelsvaG?
linda ,tro du att jag kan klara av de fast jag har funktionshinder som koordinationsvårigheter + muskelsvaG?
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 22:05Jag springer alltid själv skönast så. Åker antingen ut på landet där jag är uppväxt eller så springer jag här i stan. Men här i västerås så får man ju passa sig för vilken sida av stan man springer. Jag skulle iaf inte springa på en viss sida av stan!
Jag springer alltid själv skönast så. Åker antingen ut på landet där jag är uppväxt eller så springer jag här i stan. Men här i västerås så får man ju passa sig för vilken sida av stan man springer. Jag skulle iaf inte springa på en viss sida av stan!
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 22:11madelene, Självklart! Det handlar inte om att skaffa sig svart bälte i karate eller att brutalt kunna slå ner någon eventuell överfaller utan mer hur man kan undvika, förutspå och ta komandot över en situation utefter sina egna förutsättningar. 🙂
madelene, Självklart! Det handlar inte om att skaffa sig svart bälte i karate eller att brutalt kunna slå ner någon eventuell överfaller utan mer hur man kan undvika, förutspå och ta komandot över en situation utefter sina egna förutsättningar. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 22:54Oj, vad många svar!
Jag sprang min vanliga runda i villaområdet nu istället och får se om jag vågar mig på att ta terrängspåren här i närheten. Det är ju så skönt att springa SJÄLV i skogen...
Oj, vad många svar!
Jag sprang min vanliga runda i villaområdet nu istället och får se om jag vågar mig på att ta terrängspåren här i närheten. Det är ju så skönt att springa SJÄLV i skogen...
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 23:31Får jag välja så tar jag alltid skogen, älskar skogen! ensam el med kompis.
Var bara en kort period jag höll mig borta och det var när "våran" björn kom ur idet här, då väntade jag någon dag och for sen ut med en pingla fast i byxan ifall att.
Andra året
Får jag välja så tar jag alltid skogen, älskar skogen! ensam el med kompis.
Var bara en kort period jag höll mig borta och det var när "våran" björn kom ur idet här, då väntade jag någon dag och for sen ut med en pingla fast i byxan ifall att.
Andra året