Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

ang överfall så tycker jag synd om den som försöker sig på mig
när jag springer eftersom jag brukar komma på mina egna historier
och när jag springer kör jag fighting (och jag vinner) i huvvet
har ibland till och med mitt i luften kört en krok, och adrena

Jag springer gärna ensam i skogen/skogsvägar m m.
Lever med tron att jag kan springa ifrån alla som vill attackera.

Som tur är har vi inga farlig djur här där jag bor. (skulle vara lösspringade hundar i så fall)

Jag springer alltid helst i skogen, helt klart säkraste stället att springa på!
Fast, visst då väljer jag skogar som ligger lite mer avsides/mindre tillgängliga som kräver bil eller längre promenad för att ta sig dit, vilket verkar lite långsökt och över

helst vill jag springa i skogen, där man får höra lite andra ljud än sirener, bilbrum och andra stadsljud.

jag har aldrig varit rädd för att springa själv på kvällarna, men efter att Hagamannen var och härjade i Umeå så har "skvätträddheten" inte riktig

Enligt länskrim ska förutom krogar/hem och stockholms innerstad så är det "Gångvägar vid grönområden" som är den största boven i dramat.

"Enligt länskrim ska förutom krogar/hem och stockholms innerstad så är det "Gångvägar vid grönområden" som är den största boven i dramat. "

för vad? våldtäkter? överfallsvåldtäkter? överfall?
för våldtäkter är det nog farligast att vara hemma elle hemma

Rap. Sorry min otydlighet. Mitt inlägg behandlade våldtäkter och överfallsvåldtäkter.

Linda Persson, ja jag går ju på aerobox ibland ,de tycker jag är väldigt roligt . men jag har funderat på självförsvar med för oftast går jag själv ute på stan

rap chica usch då inte roligt att bli mordhotat precis, men vad bra att du inte är rädd :)8

Jag bor i ett av Uppsalas stökigaste områden, och här joggar jag runt 22-tiden på kvällen, ensam, om vintrarna. Utan att vara rädd. Och då kan man säkert jogga i skogen också. *flinar*