Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 11:30lindy ,hjag tycker landskrona är de stökigaste område ,men de är väl olika de där
lindy ,hjag tycker landskrona är de stökigaste område ,men de är väl olika de där
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 11:47I elljusspåret i min lilla "stad" (snarare by) blev en kvinna utsatt för ett våldtäktsförsök en eftermiddag för några år sedan, trots att hon hade hund med sig, så jag vågade då inte springa där på flera år. Drar mig fortfarande lite för att springa där o
I elljusspåret i min lilla "stad" (snarare by) blev en kvinna utsatt för ett våldtäktsförsök en eftermiddag för några år sedan, trots att hon hade hund med sig, så jag vågade då inte springa där på flera år. Drar mig fortfarande lite för att springa där o
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 11:48allie vart bor du nu då ? bor du kvar i stockholm?
allie vart bor du nu då ? bor du kvar i stockholm?
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 11:56Jag bor i Knivsta, mellan Uppsala och Märsta norr om Stockholm. Har bott korta perioder i Rågsved och Flemingsberg i Stockholm, två förorter som inte hör till de "finare". I Flempan var det en liten tjej (ett barn) som blev utsatt för ett våldtäktsförsök
Jag bor i Knivsta, mellan Uppsala och Märsta norr om Stockholm. Har bott korta perioder i Rågsved och Flemingsberg i Stockholm, två förorter som inte hör till de "finare". I Flempan var det en liten tjej (ett barn) som blev utsatt för ett våldtäktsförsök
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 11:58Om det behövs skulle jag aldrig låta bli att springa även om jag fick springa själv, oavsett tid på dygnet eller plats på kartan (undantag högrisk-förorter och klassiska fylle-tidpunkter då det är mycket bråk och stök, ex. 01.00 på Sergels torg en fredagk
Om det behövs skulle jag aldrig låta bli att springa även om jag fick springa själv, oavsett tid på dygnet eller plats på kartan (undantag högrisk-förorter och klassiska fylle-tidpunkter då det är mycket bråk och stök, ex. 01.00 på Sergels torg en fredagk
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 11:59usch då de är inte roligt att bli för följdr
usch då de är inte roligt att bli för följdr
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 12:47"rap chica usch då inte roligt att bli mordhotat precis, men vad bra att du inte är rädd :)8 "
nja först var jag rädd, men efter ett tag insåg jag att även så svag som jag är nu så skulle jag "vinna" mot honom bara jag inte hamnar i "freeze" då liksom fö
"rap chica usch då inte roligt att bli mordhotat precis, men vad bra att du inte är rädd :)8 "
nja först var jag rädd, men efter ett tag insåg jag att även så svag som jag är nu så skulle jag "vinna" mot honom bara jag inte hamnar i "freeze" då liksom fö
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 12:52rap ,ja precis de har du rätt i 🙂
rap ,ja precis de har du rätt i 🙂
Quote from Bjarne Lewin on 28 June 2008, 13:20Linda! Vad är procentsatsen för överfallsvåldtäckter i det "Gångvägar vid grönområden"
Linda! Vad är procentsatsen för överfallsvåldtäckter i det "Gångvägar vid grönområden"
Quote from Funbeat user on 28 June 2008, 13:56"Rap. Sorry min otydlighet. Mitt inlägg behandlade våldtäkter och överfallsvåldtäkter. "
altså bland överfallsvåldtäkter menar du? med tanke på att det är mindre än 20% av alla våldtäkter som är överfallsvåldtäkter
"Rap. Sorry min otydlighet. Mitt inlägg behandlade våldtäkter och överfallsvåldtäkter. "
altså bland överfallsvåldtäkter menar du? med tanke på att det är mindre än 20% av alla våldtäkter som är överfallsvåldtäkter