Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Rap. Jag citerar mig själv. ""Enligt länskrim ska förutom krogar/hem och stockholms innerstad så är det "Gångvägar vid grönområden" som är den största boven i dramat. ""

I stockholms innerstad finns det dock också massor med "Gångvägar vid grönområden",

Det här är en mycket spännande diskussion... och jag håller med flertalet av er andra. Jag springer i skogen. Ensam. Kanske inte favvo men jo även när det är mörkt. Och jag lyssnar gärna på musik också...

Jag har aldrig känt mig hotad, förföljd eller rä

En gång 1996 eller 1997 en mörk vinterkväll var det en som grabbade tag i mig när jag var ute och sprang i Eriksberg i Uppsala, på en vanlig gata. "Hallå" sa han först. Men han fick inget bra grepp, så jag kunde bara springa därifrån. Fort som tusan spran

linda: tog dom med om offret kände förövaren?
kom på att vi kan prata om olika saker
i 80% av våldtäktsfallen känner offret (på nått sätt) förövaren
tog mest för givet att dessa skulle ske inomhus eftersom de enda våldtäktsfall jag känner till (räknar ej

rap, nej jag tog ingen hänsyn till om offret kände förrövaren. Utan det var mer generell statistik..

På tal om ämnet så känns 80% jävligt skrämmande. Tänk vilka människor man kan ha i sin krets utan att veta om det.

känner (har känt rättare sagt man har en tendens att sluta vara kompis med dom när man hör det) 5 st våldtäktsmän, vad jag vet altså (os ingen är dömd dock alla anmälda)

Jag känner två. Inga jag umgås med idag, som sagt, man vill inte vara kompis när man får vetskap om det.

Springer i spårsystemet nära där jag bor, och så gångvägarna dit, utan sällskap annat än telefonen, brukar ofta ta ett rätt snärjigt spår så jag vill kunna ringa efter hjälp om jag skulle bryta en fotled!
Rovdjur utom människor tror jag det är ungefär nol

När jag hade simmat på kvällen på simskola så hade jag hörlurar på mig ,då sa simläraren någon sak åt mig ,men jag hörde inte pga musiken ,så sa hon ,har du hörlurarna på dig på båda örorna ,de vill inte jag att du ska göra mer sa hon utan ha bara en hörl

ja jag tänker då fortfarand eha hörlurar på mig
men då försöker ju både sambon och jag att "öva hörseln"
så både han och jag har på så låg musik som möjligt

ok man kanske inte hör VAD folk säger men man hör att dom säger nått