Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 11:45ling ling ,man kan ju bli överfallen mitt på ljusa dagen med ,de är de många som bli tyvärr eller misshandlad eller rånad. De händer mycke i landskrona
ling ling ,man kan ju bli överfallen mitt på ljusa dagen med ,de är de många som bli tyvärr eller misshandlad eller rånad. De händer mycke i landskrona
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 12:02Ja det händer saker överallt. Vi kan inte sluta leva för det, vi tar medvetet eller omedvetet kalkylerade risker varje dag, därför att vi t ex måste ta oss till och från våra arbeten (ger oss ut i trafiken öht), tyvärr är det ju olika vad vi värderar som
Ja det händer saker överallt. Vi kan inte sluta leva för det, vi tar medvetet eller omedvetet kalkylerade risker varje dag, därför att vi t ex måste ta oss till och från våra arbeten (ger oss ut i trafiken öht), tyvärr är det ju olika vad vi värderar som
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 12:09lingling,precis håller med dig ,jag cykla till träningen nu under sommaren, men sen ta jag bussen på vintener
lingling,precis håller med dig ,jag cykla till träningen nu under sommaren, men sen ta jag bussen på vintener
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 12:46Jag tror att det är farligt att tänka "det händer inte mig". Inte för att man ska gå runt och vara rädd jämt, men tyvärr så måste man nog tänka sig för lite som tjej. Jag gillar inte att säga så men man bör nog inte springa helt själv i parkområden på kvä
Jag tror att det är farligt att tänka "det händer inte mig". Inte för att man ska gå runt och vara rädd jämt, men tyvärr så måste man nog tänka sig för lite som tjej. Jag gillar inte att säga så men man bör nog inte springa helt själv i parkområden på kvä
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 12:57Siffor och statistik kommer nån stans ifrån, absolut. Därför vill jag avråda flickor från att umgås med killar som de känner. De bör framförallt inte gå på fest. Eftersom det absolut farligaste stället för en kvinna är det egna hemmet så tycker jag ni bör
Siffor och statistik kommer nån stans ifrån, absolut. Därför vill jag avråda flickor från att umgås med killar som de känner. De bör framförallt inte gå på fest. Eftersom det absolut farligaste stället för en kvinna är det egna hemmet så tycker jag ni bör
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 13:30Så sant Maria.
Så sant Maria.
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 13:40Maria 😀
Dessutom ska vi absolut inte dricka alkohol. Eller så är det det vi ska ....Men när jag läser nyhetsnotiser etc så är det inte kvinnliga joggare som är den mest framträdande gruppen. Kanske för att så många inte vågar?
Maria 😀
Dessutom ska vi absolut inte dricka alkohol. Eller så är det det vi ska ....
Men när jag läser nyhetsnotiser etc så är det inte kvinnliga joggare som är den mest framträdande gruppen. Kanske för att så många inte vågar?
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 14:22Bli inte ihop med någon kille heller, å gifter er absolut inte!
Bli inte ihop med någon kille heller, å gifter er absolut inte!
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 16:01"Siffor och statistik kommer nån stans ifrån, absolut. Därför vill jag avråda flickor från att umgås med killar som de känner. De bör framförallt inte gå på fest. Eftersom det absolut farligaste stället för en kvinna är det egna hemmet så tycker jag ni bö
"Siffor och statistik kommer nån stans ifrån, absolut. Därför vill jag avråda flickor från att umgås med killar som de känner. De bör framförallt inte gå på fest. Eftersom det absolut farligaste stället för en kvinna är det egna hemmet så tycker jag ni bö
Quote from Funbeat user on 29 June 2008, 16:08Flytta!
Det är statistiskt obra att bo därborta.Edit
Dyrt med!
Flytta!
Det är statistiskt obra att bo därborta.
Edit
Dyrt med!