Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:15Stina Possi,de är inte roligt att träffa på blottare ,de kan hålla sig borta tycker jag .
Stina Possi,de är inte roligt att träffa på blottare ,de kan hålla sig borta tycker jag .
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:18Jag springer nog mest bara i stan. Roligare att titta på alla hus och människor tycker jag. Fast det låter ju mysigt att springa i skogen. Men lite läskigt känns det ju.
Desstom blir jag så nervös på om jag villat bort mig (i skogen) eller inte så jag b
Jag springer nog mest bara i stan. Roligare att titta på alla hus och människor tycker jag. Fast det låter ju mysigt att springa i skogen. Men lite läskigt känns det ju.
Desstom blir jag så nervös på om jag villat bort mig (i skogen) eller inte så jag b
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:20Anna-Karin Back när jag bodde i timrå så sprang jag i skogen med ,men sen villa jag bort mig med
Anna-Karin Back när jag bodde i timrå så sprang jag i skogen med ,men sen villa jag bort mig med
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:22brukar köra i skogen de e så lugnt å skönt man får dock en lite extra hög puls å snabbare steg när man ser okända bilar stå mitt i skogen å det kommer okänt folk från två håll i lite snabbare takt
älgar, björnar, rävar, fasaner, tjädar u name it har man
brukar köra i skogen de e så lugnt å skönt man får dock en lite extra hög puls å snabbare steg när man ser okända bilar stå mitt i skogen å det kommer okänt folk från två håll i lite snabbare takt
älgar, björnar, rävar, fasaner, tjädar u name it har man
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:27Hm, jag springer själv. Försöker att inte springa allt för sent bara... Om man tänker på överfallsvåldtäckter så är dem ju ytterst ovanliga eg, mest media som förstorar upp faran. Tycker som regel inte man ska låta det inkränkta på sitt liv 🙂
Hm, jag springer själv. Försöker att inte springa allt för sent bara... Om man tänker på överfallsvåldtäckter så är dem ju ytterst ovanliga eg, mest media som förstorar upp faran. Tycker som regel inte man ska låta det inkränkta på sitt liv 🙂
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:36nu i landskrona där jag bor ,de händer så himla mycket så man vågar knappt gå på dagen.
nu i landskrona där jag bor ,de händer så himla mycket så man vågar knappt gå på dagen.
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:38i dalaskogarna är det ingen som hittar till så här händer det ingenting förutom vissa läskiga bilar i skogen
i dalaskogarna är det ingen som hittar till så här händer det ingenting förutom vissa läskiga bilar i skogen
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:40eva, ja tänk om de hade varit frid och fröjd
eva, ja tänk om de hade varit frid och fröjd
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:41va lycklig man skulle vara men icke
va lycklig man skulle vara men icke
Quote from Funbeat user on 27 June 2008, 21:45eva precis då hade de varit mycke roligare om allt var lugnt
eva precis då hade de varit mycke roligare om allt var lugnt