Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Stina Possi,de är inte roligt att träffa på blottare ,de kan hålla sig borta tycker jag .

Jag springer nog mest bara i stan. Roligare att titta på alla hus och människor tycker jag. Fast det låter ju mysigt att springa i skogen. Men lite läskigt känns det ju.

Desstom blir jag så nervös på om jag villat bort mig (i skogen) eller inte så jag b

Anna-Karin Back när jag bodde i timrå så sprang jag i skogen med ,men sen villa jag bort mig med

brukar köra i skogen de e så lugnt å skönt man får dock en lite extra hög puls å snabbare steg när man ser okända bilar stå mitt i skogen å det kommer okänt folk från två håll i lite snabbare takt

älgar, björnar, rävar, fasaner, tjädar u name it har man

Hm, jag springer själv. Försöker att inte springa allt för sent bara... Om man tänker på överfallsvåldtäckter så är dem ju ytterst ovanliga eg, mest media som förstorar upp faran. Tycker som regel inte man ska låta det inkränkta på sitt liv 🙂

nu i landskrona där jag bor ,de händer så himla mycket så man vågar knappt gå på dagen.

i dalaskogarna är det ingen som hittar till så här händer det ingenting förutom vissa läskiga bilar i skogen

eva, ja tänk om de hade varit frid och fröjd

va lycklig man skulle vara men icke

eva precis då hade de varit mycke roligare om allt var lugnt