Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Haha

Med dem som jag såg var det faktist så att hunden gick lydigt på vägkanten och såg allmänt lydig ut. Men mannen däremot såg ut som om han behövde hållas fast för att inte hoppa på folk.

Du får ha kläder på i fortsättningen A-K. Eller iaf någon bra body paint.

..aaaaaah. Du menar alltså att det kan ha berott på att jag inte hade kläder på. Hmm.. får tänka över det där. I så fall löser det ju sig när snön faller och jag tvingas klä på mig. (H)

sprang i lördags i ett björnrikt område
kom på det mitt i och beslutade mig för att sjung när jag inte springer (för sså mkt kondition har jag inte att jag kan sjunga och springa samtidigt)
men det som var läskigare var att jag kom på att det är väl älgj

Kantareller är inte illa 🙂
Var ute igår och sprang på gång och cykelvägar för ovanlighetens skull, eftersom det var mörkt och min idé var spring åt ett håll i 15 minuter och vänd, ungefär, och slingorna i skogen är inte så bra till det, och så är de inte

jag sprang ju på grus väg så jag behövde inte se upp med rötter precis

För två somrar sedan mötte jag 5 grävlingar på en skogsstig. De stannade och jag stannade, sedan stod vi och psykade varandra och ingen ville flytta på sig. Fick någon smart ide om att jag kunde skrämma dem genom att rusa mot dem o skrika o vråla allt jag

Rooligt, grävlingarna såg dig antagligen inte då de har helt värdelös syn, jag har blivit påsprungen av en grävling nästan men lyckades hoppa undan i sista sekund, grävlingen ville bara över vägen och såg inte ens mig.. ignorant jävel 🙂

Stefan, kul att du tar upp lite grävlingshistorier. Här kommer en till.

Jag sprang ihop med en grävling en gång. Vid möttes i en skogsdunge. Båda stannade på ca: 5-10m ifrån varann. Där stod vi och tittade på varann i kanske 30sek, (kändes som en evighet

Bor precis i utkanten av stan, men även när ja bodde i stan sprang ja ensam i skogen. Där vi bor nu å ja springer ä ja oftast ensam, max att ja stöter på 1 eller 2 personer under en runda..Eftersom väglaget nu börjar bli sämre av allt regnande å d snabbt