Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:34Tack! (V) Verkar spännande. har läst ett par sidor nu och det är så många siffror att ögonen håller på att ploppa ut. *s* Kanske ska läsa då jag är lite piggare, men det verkar skrämmande. Tur att man umgås med normala män. (hoppas jag!)
Tack! (V) Verkar spännande. har läst ett par sidor nu och det är så många siffror att ögonen håller på att ploppa ut. *s* Kanske ska läsa då jag är lite piggare, men det verkar skrämmande. Tur att man umgås med normala män. (hoppas jag!)
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:45Som man frågar, får man svar.
De trettio procenten som inte svarade kan tycka många saker om den här undersökningen.
Som man frågar, får man svar.
De trettio procenten som inte svarade kan tycka många saker om den här undersökningen.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:53Lite bakgrund på Eva Lundgren och det är INTE min gamla lekkamrat, Eva Lundgren.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Eva_Lundgren
Lite bakgrund på Eva Lundgren och det är INTE min gamla lekkamrat, Eva Lundgren.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 22:55Jo här i landskrona ,händer de mycke skit ,idag blev en butik rånad kl 7.00 så då ska man behöva gå och va rädd tidigt på dagen också ,det kan man ju inte precis
Jo här i landskrona ,händer de mycke skit ,idag blev en butik rånad kl 7.00 så då ska man behöva gå och va rädd tidigt på dagen också ,det kan man ju inte precis
Quote from Bjarne Lewin on 29 August 2008, 23:31Här är det intressant att se vilka män som protesterar/debatterar 😉 Jag har läst studien så jag vet vad där står, förutom minnesspill...
Jag vet att Eva Lundgren är kritiserad! Tro fasen i heller när hon kommer fram till sådana resultat.
Här är det intressant att se vilka män som protesterar/debatterar 😉 Jag har läst studien så jag vet vad där står, förutom minnesspill...
Jag vet att Eva Lundgren är kritiserad! Tro fasen i heller när hon kommer fram till sådana resultat.
Quote from Funbeat user on 29 August 2008, 23:33Kul med satanister.
Kul med satanister.
Quote from Bjarne Lewin on 30 August 2008, 09:57En länk till Uppsala Universitet, där Eva Lundgren nu jobbar! Här står endel om det hon har gjort och det hon jobbar med!
http://www.samgenus.uu.se/eva.html
På tal om bortfall! Så skriver Eva i Slagen Dam att det är konstigt att det är fler som har bliv
En länk till Uppsala Universitet, där Eva Lundgren nu jobbar! Här står endel om det hon har gjort och det hon jobbar med!
http://www.samgenus.uu.se/eva.html
På tal om bortfall! Så skriver Eva i Slagen Dam att det är konstigt att det är fler som har bliv
Quote from Funbeat user on 30 August 2008, 10:03Varsegod, jag hjälper dig gärna att förstå.
Varsegod, jag hjälper dig gärna att förstå.
Quote from Funbeat user on 6 September 2008, 20:26Varför dras idioter till mig,varje gång jag är ensam ute så träffa jag konstiga typer,men går jag ut med sambon så händer de aldrig
Varför dras idioter till mig,varje gång jag är ensam ute så träffa jag konstiga typer,men går jag ut med sambon så händer de aldrig
Quote from Funbeat user on 7 September 2008, 18:06Jag springer själv i skogen på kvällarna sommar som mörk höst, på el-ljusspår och med pannlampa i skogen...
Jag springer själv i skogen på kvällarna sommar som mörk höst, på el-ljusspår och med pannlampa i skogen...