Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 22:17ja för fan, man kan inte springa runt och vara rädd heller! bara löpa på! Dock en fördel om man är hyfsat pigg i benen - ifall nån dåre skulle dyka upp. 😉
ja för fan, man kan inte springa runt och vara rädd heller! bara löpa på! Dock en fördel om man är hyfsat pigg i benen - ifall nån dåre skulle dyka upp. 😉
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 09:04Kan inte säga att jag var just "pigg i benen" igår
i Ursvik.
Men musik på lagom volym gjorde att jag hörde prassel och
fåglar o sånt ändå-
Det är en svår avvägning.
Vill man ha mkt musik på för att få upp tempot
och dessutom ha koll bakåt/åt sidorna är d
Kan inte säga att jag var just "pigg i benen" igår
i Ursvik.
Men musik på lagom volym gjorde att jag hörde prassel och
fåglar o sånt ändå-
Det är en svår avvägning.
Vill man ha mkt musik på för att få upp tempot
och dessutom ha koll bakåt/åt sidorna är d
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 13:28marie jo håller med dig i det du säger att de är farligare att springa i stan,man kan ju inte va rädd hela tiden
marie jo håller med dig i det du säger att de är farligare att springa i stan,man kan ju inte va rädd hela tiden
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 13:38Det är flera som säger att de inte tänker på risker alls, med motiveringen att man inte kan vara rädd hela tiden. Men att vara lite klok och undvika onödiga risker är inte detsamma som att vara rädd hela tiden. Jag springer i skogen varje dag nu och njute
Det är flera som säger att de inte tänker på risker alls, med motiveringen att man inte kan vara rädd hela tiden. Men att vara lite klok och undvika onödiga risker är inte detsamma som att vara rädd hela tiden. Jag springer i skogen varje dag nu och njute
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 11:05Allie,klart man ska vara försiktig och kolla runt och helst inte springa eller gå själv på nätterna
Allie,klart man ska vara försiktig och kolla runt och helst inte springa eller gå själv på nätterna
Quote from Funbeat user on 3 August 2008, 17:47Lustigt nog ... jag springer med pulsmätare och det är lite av ett dmz-test, man märker vad pulsen går upp av, förutom uppförsbackar, tänka på jobbiga saker eller vilka man möter ... ljud osv ...
Lustigt nog ... jag springer med pulsmätare och det är lite av ett dmz-test, man märker vad pulsen går upp av, förutom uppförsbackar, tänka på jobbiga saker eller vilka man möter ... ljud osv ...
Quote from Funbeat user on 7 August 2008, 18:16jag träffar jämt på konstiga typer när jag är ute och går, häromdagen i solskenet träffade jag en utländsk kille som hade plast runt huvudet och verkar väldig skum ,idag var det ett gäng som försökte köra på mig med mopeder grr
jag träffar jämt på konstiga typer när jag är ute och går, häromdagen i solskenet träffade jag en utländsk kille som hade plast runt huvudet och verkar väldig skum ,idag var det ett gäng som försökte köra på mig med mopeder grr
Quote from Funbeat user on 9 August 2008, 20:28Tänkte faktiskt på detta just igår när jag var ute och sprang.
Jag mötte par som sprang och gick, ensamma killar som sprang och ett par rådjur. Ganska tättbefolkat och jag kände mig trygg trots att det var mörkt. Men det var lite sorgligt att jag var den
Tänkte faktiskt på detta just igår när jag var ute och sprang.
Jag mötte par som sprang och gick, ensamma killar som sprang och ett par rådjur. Ganska tättbefolkat och jag kände mig trygg trots att det var mörkt. Men det var lite sorgligt att jag var den
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 13:46åsa, jo förstår att det känns tråkigt att vara ensam tjej,det tycker jag med om jag är med i en gruppträning,jag är ensam
åsa, jo förstår att det känns tråkigt att vara ensam tjej,det tycker jag med om jag är med i en gruppträning,jag är ensam
Quote from Funbeat user on 10 August 2008, 14:36Inte det minsta rädd när jag springer ensam i skogen - på motionsspår. Vissa tider möter man inte så många, speciellt inte på 10:an. Tänker att vad i hela friden ska en galning härute att göra? På de kortare slingorna är det ofta rätt folktätt och då är
Inte det minsta rädd när jag springer ensam i skogen - på motionsspår. Vissa tider möter man inte så många, speciellt inte på 10:an. Tänker att vad i hela friden ska en galning härute att göra? På de kortare slingorna är det ofta rätt folktätt och då är