Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 11:22Tyvärr är det en del rädda (tjejer) som å andra sidan inte ska ha hund ... iaf inte en av mer "avskräckande" storlek eller typ.
Iaf bör de _börja_ med något annat, för att lära sig hundar.
Tyvärr är det en del rädda (tjejer) som å andra sidan inte ska ha hund ... iaf inte en av mer "avskräckande" storlek eller typ.
Iaf bör de _börja_ med något annat, för att lära sig hundar.
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 14:49lingling, jag vet vissa som har hund ,kmphundar som bussa på fast man inte ha gjort något
lingling, jag vet vissa som har hund ,kmphundar som bussa på fast man inte ha gjort något
Quote from Funbeat user on 11 July 2008, 15:25Är det inte lite falsk trygghet att förlita sig på en hund?
Är det inte lite falsk trygghet att förlita sig på en hund?
Quote from Funbeat user on 12 July 2008, 22:04Madelene, det finns flera sorters olämpliga hundägare.
Madelene, det finns flera sorters olämpliga hundägare.
Quote from Funbeat user on 12 July 2008, 22:20Anna Panna-
Springer sällan där vid den tiden,
har stor familj som gärna äter kvällsmat
eller är på väg till träningar/andra fritidsaktiviteter då.
Men de gånger jag kört förbi där, har jag sett flera
bilar på parkeringen så dags.
Anna Panna-
Springer sällan där vid den tiden,
har stor familj som gärna äter kvällsmat
eller är på väg till träningar/andra fritidsaktiviteter då.
Men de gånger jag kört förbi där, har jag sett flera
bilar på parkeringen så dags.
Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 11:37Det är sällan fel på hundar bara på ägarna. Känner mig inte mer trygg med hund ute. Blir bara en till att tänka på om det händer nå.
Haft min systers hund några ggr och han är hur lugn o snäll som helst och lydig som få, men möter jämt folk som inte kan
Det är sällan fel på hundar bara på ägarna. Känner mig inte mer trygg med hund ute. Blir bara en till att tänka på om det händer nå.
Haft min systers hund några ggr och han är hur lugn o snäll som helst och lydig som få, men möter jämt folk som inte kan
Quote from Funbeat user on 13 July 2008, 19:54hmmm ang hund
enda gången jag blivit överfallen hade jag och mina två vänner en stor jämthund med oss och han stod snällt och kollade på
(kl3 på en vardag just utanför en kyrka, folk gick förbi)
hmmm ang hund
enda gången jag blivit överfallen hade jag och mina två vänner en stor jämthund med oss och han stod snällt och kollade på
(kl3 på en vardag just utanför en kyrka, folk gick förbi)
Quote from Funbeat user on 14 July 2008, 16:44Man ska självklart inte förlita sig på hunden (falsk trygghet), men det känns helt klart bättre när man är ute och springer sent på kvällen. Men det är lustigt för nu när det är ljust tycker jag det går bra att springa sent på kvällen utan hund, men när d
Man ska självklart inte förlita sig på hunden (falsk trygghet), men det känns helt klart bättre när man är ute och springer sent på kvällen. Men det är lustigt för nu när det är ljust tycker jag det går bra att springa sent på kvällen utan hund, men när d
Quote from Funbeat user on 15 July 2008, 22:00lingling ,jo de finns tusentals olika knasiga hundägare ,vissa ska ens inte ha hundar
lingling ,jo de finns tusentals olika knasiga hundägare ,vissa ska ens inte ha hundar
Quote from Funbeat user on 16 July 2008, 10:28Frida hahah vilken snygging 🙂
Frida hahah vilken snygging 🙂