Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 07:14Jag kan börja te med mig min kanin i koppel. Så kan han stampa ihjäl björnar och troll.
http://www.iltasanomat.fi/videot/uutiset/1542907
Jag kan börja te med mig min kanin i koppel. Så kan han stampa ihjäl björnar och troll.
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 07:34Det var en riktig tuffing.
Det var en riktig tuffing.
Quote from Funbeat user on 1 July 2008, 11:32ja men när snön har kommit är de ju alltid lite ljusare . men man kan ju inte gå och vara rädd
ja men när snön har kommit är de ju alltid lite ljusare . men man kan ju inte gå och vara rädd
Quote from Funbeat user on 2 July 2008, 10:11Hej å hå!
Missat att läsa pga semester i obygden...
När jag är här, i min barndoms skog är jag inte så rädd, men
springer aldrig ensam när det är mörkt eller tidigt på morgonen.
När Ursvik lockar, har jag alltid sällskap när det är mörkt, men oftast sprin
Hej å hå!
Missat att läsa pga semester i obygden...
När jag är här, i min barndoms skog är jag inte så rädd, men
springer aldrig ensam när det är mörkt eller tidigt på morgonen.
När Ursvik lockar, har jag alltid sällskap när det är mörkt, men oftast sprin
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 00:15Det farligaste i skogen är rötter och ormar. Har sett fyra ormar nu på fyra veckor (varav två veckor har jag varit bortrest/sjuk och inte sprungit där) när jag sprungit själv i skogen. Det är ungefär lika många som personer jag mött under mina löprundor p
Det farligaste i skogen är rötter och ormar. Har sett fyra ormar nu på fyra veckor (varav två veckor har jag varit bortrest/sjuk och inte sprungit där) när jag sprungit själv i skogen. Det är ungefär lika många som personer jag mött under mina löprundor p
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 10:08Pia-the princess.
Jag har funderat att stanna i Ursvik på hemväg från jobbet och springa någon dag. Jag sprang där lite grann för lääääääänge sedan.
Är det många som springer vid 16-17 tiden på vardagar? Eller är det bättre senare?
Pia-the princess.
Jag har funderat att stanna i Ursvik på hemväg från jobbet och springa någon dag. Jag sprang där lite grann för lääääääänge sedan.
Är det många som springer vid 16-17 tiden på vardagar? Eller är det bättre senare?
Quote from Funbeat user on 4 July 2008, 12:22Ormar jag inte sett några än tackolov! Hopas korparna äter upp dem.
Brrr:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=800796&rss=2239
men illvilliga trädrötter har jag snavat på några ggr och blivit fälld av en gång, gör ONT.
Ormar jag inte sett några än tackolov! Hopas korparna äter upp dem.
Brrr:
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=1298&a=800796&rss=2239
men illvilliga trädrötter har jag snavat på några ggr och blivit fälld av en gång, gör ONT.
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 21:22här i landskrona är de mycke rån och misshandell
här i landskrona är de mycke rån och misshandell
Quote from Funbeat user on 8 July 2008, 21:58Jag springer både i skogen och längs mörka cykelvägar. Tror att det är störst risk att bli överfallen längs cykelvägarna sent på kvällarna. Som tur är så har jag min "bodyguard" med mig hela tiden, hund på 3 år som inte drar sig för att morra mot läskiga
Jag springer både i skogen och längs mörka cykelvägar. Tror att det är störst risk att bli överfallen längs cykelvägarna sent på kvällarna. Som tur är så har jag min "bodyguard" med mig hela tiden, hund på 3 år som inte drar sig för att morra mot läskiga
Quote from Funbeat user on 9 July 2008, 10:16Erica, jo de är jättebra med hundar om man tål dem 🙂 sen blir man tryggare. jag hade behövt eftersom jag är så svag
Erica, jo de är jättebra med hundar om man tål dem 🙂 sen blir man tryggare. jag hade behövt eftersom jag är så svag