Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Visst fasen, jag lovade ju ringa till mamma....

peter ,jasså varför ska du ringa din mor ?=)

Ja, häromkring (landsbygd) känns det helt ok, jag känner mig aldrig rädd. Min runda innehåller iofs bara en kort bit genom skog. En mysig sträcka att springa, mjuk skogsväg under fötterna. I övrigt grusvägar och en kort bit med asfalt. Jag springer dock a

Jag brukar alltid springa med min iPod i örat. Men igår när jag var ute på landet, där jag är uppväxt, och powerwalkade lite så stängde jag av Ipoden o stoppade den i fickan. Ville bara njuta av tystnaden och diverse "skogsjud" =)

Men ha inte för hög musik i öronen ,för de är viktigt att ni hör om de kommer några idioter.

Jag springer alltid när, var och hur jag vill. Möjligen undviker jag folksamlingar i staden sent på fredag/lördag kväll om jag inte av någon särskild anledning behöver springa just där och då. Om jag vore rädd skulle jag nog undvika parker och upplysta mo

Jag springer i skogen med musik, då hör man inte koltrastarna och ormarna.
Då jag sprungit utan musik har jag lyssnat på koltrastarna och annat prassel och njutit.

Tror det är farligare att springa inne i stan bland massa människor (som tagit det ena e

Jag springer i skogen med musik, då hör man inte koltrastarna och ormarna.
Då jag sprungit utan musik har jag lyssnat på koltrastarna och annat prassel och njutit.

Tror det är farligare att springa inne i stan bland massa människor (som tagit det ena e

Varför blir det dubbelt av mina inlägg???

Trycker EN gång på "spara inlägget"....herregu, hata tunnklienter..

Varför blir det dubbelt av mina inlägg???

Trycker EN gång på "spara inlägget"....herregu, hata tunnklienter..