Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 09:15När jag gå ut i landskrona så ser jag Gatugänget ,de är inte några att leka med ,de hitta på bus,misshandla med mera, men jag har inte råkat ut för något än
När jag gå ut i landskrona så ser jag Gatugänget ,de är inte några att leka med ,de hitta på bus,misshandla med mera, men jag har inte råkat ut för något än
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 09:53"Inte av några rationella överfallsskäl utan mer för att trollen kikar fram mellan buskarna. "
Jo, hjärnan kan spela en en hel del spratt ...
Försöker hålla fantasin i strama tyglar när jag är ute i halvmörker.
(Pannlampa har jag inte börjat med än).
"Inte av några rationella överfallsskäl utan mer för att trollen kikar fram mellan buskarna. "
Jo, hjärnan kan spela en en hel del spratt ...
Försöker hålla fantasin i strama tyglar när jag är ute i halvmörker.
(Pannlampa har jag inte börjat med än).
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 09:56Det hjälper att sluta se på skräckfilmer.
Det hjälper att sluta se på skräckfilmer.
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 09:57😀
Jotack.
😀
Jotack.
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 10:25På en av sträckorna som jag springer finns det små troll som tittar på mig. Men det är snälla troll som gör mig glad. Dom sitter instuckna mellan stenar och mossa i sluttningar. Någon har målat stenar som små troll och placerat ut efter banvallen. Och dom
På en av sträckorna som jag springer finns det små troll som tittar på mig. Men det är snälla troll som gör mig glad. Dom sitter instuckna mellan stenar och mossa i sluttningar. Någon har målat stenar som små troll och placerat ut efter banvallen. Och dom
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 11:37En kvinna som slår sin man håller sig ung och rask.
En kvinna som slår sin man håller sig ung och rask.
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 12:01Ja, det finns ju ett väldigt korkat, gammalt ordspråk som lyder "Den man älskar, den agar man". Vem fan kom på det?
Ja, det finns ju ett väldigt korkat, gammalt ordspråk som lyder "Den man älskar, den agar man". Vem fan kom på det?
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 12:03Någon tappade bort ett par bokstäver, ska vara:
"den man älskar den ledsagar man" 😉
Någon tappade bort ett par bokstäver, ska vara:
"den man älskar den ledsagar man" 😉
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 12:04Den var riktigt bra, ju.
Den var riktigt bra, ju.
Quote from Funbeat user on 30 June 2008, 14:15Det var bibeln som sa det om aga. Men den säger också:
Herren, min härskare, är min styrka.
Han gör mig snabbfotad som gasellen,
och jag kan löpa över bergen.Samt:
Har du inte förstått, inte hört?
Herren är en evig Gud,
han har skapat hela jorden.
Han
Det var bibeln som sa det om aga. Men den säger också:
Herren, min härskare, är min styrka.
Han gör mig snabbfotad som gasellen,
och jag kan löpa över bergen.
Samt: