Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ni får bli lärda idioter!

Det är de ovetande idioterna som "joggar/springer/löper/vinner" vidare.

lina flöjt ja men de är ju jättebra att du har en hund med dig . jag lyssnar på mp3 spelare iaf. men har bara en hörlur i örat

Jack jag ser väldig konstig ut när jag springer se ut som en pingvin 🙂 är en hefflaklump,jag har inga reflexer i benen

"Hur många av dessa tränade löpning?

Våldigt, väldigt få gissar jag.

Jag har aldrig tvekat att springa någonstans i Sverige. I Miami vart jag avrådd att springa genom overtown, det rådet lydde jag."

Jag vet inte hur många som tränade löpning. Det borde

"rap: tror inte att det förekommer 2900 utomhusvåldtäckter i stockholm varje år.

de som inte blir anmälda är nog mestadels daterapes "

sorry missade att det var utomhus
däremot av alla våldtäkter tror man att bara en tiondel anmäls
men det är nog lättar

Jag springer alltid ensam, även om jag ibland börjar rundan tillsammans med min sambo (han är mkt snabbare och springer därmed alltid ifrån mig förr eller senare - oftast förr). I så fall vet han ju också var jag är och när jag väntas hem. Om han inte är

arraki de är ju bra att du inte är rädd ,men jag är lite rädd,men de är nog bara för att jag är svag

På tal om skrämmande statistik.

Jag bifogar här en länk till studien slagen dam! Den handlar om våld emot kvinnor och visar helt andra siffror än anmälningsstatistiken. Den visar också att det i de allra flesta fall är en man som kvinnan har en relation

När jag är hemma hos mina föräldrar nu på sommaren så bor jag ganska avsides, eller - ganska så mycket avsides, men det ligger ju lite hus här och var. Jag är alltid ute och springer själv i skogen, fast sällan när det är mörkt (jag har ingen pannlampa, k

Det är skillnad på att leva rädd och på att leva medveten. Jag är aldrig rädd i den bemärkelsen att jag tror jag ska bli överfallen men ska jag välja väg hem på kvällen så väljer jag hellre den upplysta gatan än den dunkla cykelvägen - i förebyggande syft