Quote from Funbeat user on 15 May 2013, 08:46Många intressanta inlägg här. Jag har ingen personlig erfarenhet av Springtime och kan därför inte ha några åsikter om deras kvalitet som arrangör. Det jag främst vänder mig mot är deras mer eller mindre monopolställning vad det gäller att springa vissa l
Många intressanta inlägg här. Jag har ingen personlig erfarenhet av Springtime och kan därför inte ha några åsikter om deras kvalitet som arrangör. Det jag främst vänder mig mot är deras mer eller mindre monopolställning vad det gäller att springa vissa l
Quote from Funbeat user on 15 May 2013, 09:10" .. monopolställning vad det gäller att springa vissa lopp .."
Till detta bidrar att loppens arrangör har satt upp spelregler för utlandskvoterna som bakbinder researrangören tillsammans med att arrangörerna väljer vilka researrangörer de samarbetar med
" .. monopolställning vad det gäller att springa vissa lopp .."
Till detta bidrar att loppens arrangör har satt upp spelregler för utlandskvoterna som bakbinder researrangören tillsammans med att arrangörerna väljer vilka researrangörer de samarbetar med
Quote from Funbeat user on 15 May 2013, 13:37Några tankar.
Ja, jag var där förra året med Springtime och fick åka hem utan lopp. De skötte det praktiska alldeles utmärkt. Hotell, transfer, info med mera fungerade.
Ja, det kostar. Men det är inga hemligheter och inga udda extrakostnader som tillko
Några tankar.
Ja, jag var där förra året med Springtime och fick åka hem utan lopp. De skötte det praktiska alldeles utmärkt. Hotell, transfer, info med mera fungerade.
Ja, det kostar. Men det är inga hemligheter och inga udda extrakostnader som tillko
Quote from Funbeat user on 15 May 2013, 13:57>Gunnar. Du lämnar en öppning för billiga lopp utomlands.
Deltagaravgiften Stockholm Ultras tar för sitt 50k-lopp kan bidra till nästan hela kostnaden för deltagaravgiften för ett 80k-lopp i Rotherham (UK), marktransport Gatwick-Doncaster och två hotelln
>Gunnar. Du lämnar en öppning för billiga lopp utomlands.
Deltagaravgiften Stockholm Ultras tar för sitt 50k-lopp kan bidra till nästan hela kostnaden för deltagaravgiften för ett 80k-lopp i Rotherham (UK), marktransport Gatwick-Doncaster och två hotelln
Quote from Funbeat user on 15 May 2013, 14:31Jag håller inte med om att ST skötte allt exemplariskt i NYC 2012. Mötte upp vänner på Beacon hotel på söndagsmorgonen. Då står en representant för ST i lobbyn och ryar om att "Ni kommer inte att få en spänn tillbaka. Det är bara amerikaner som kommer få
Jag håller inte med om att ST skötte allt exemplariskt i NYC 2012. Mötte upp vänner på Beacon hotel på söndagsmorgonen. Då står en representant för ST i lobbyn och ryar om att "Ni kommer inte att få en spänn tillbaka. Det är bara amerikaner som kommer få
Quote from Funbeat user on 15 May 2013, 15:59Jag tycker det är väldigt svagt att inte någon från ST är intresserade av att bemöta det här för det är ju inte bra reklam för dem. Javisst det är fullt de närmsta 2 åren i New York men sprider sig negativa saker så kan pendeln svänga.
Jag håller med Eri
Jag tycker det är väldigt svagt att inte någon från ST är intresserade av att bemöta det här för det är ju inte bra reklam för dem. Javisst det är fullt de närmsta 2 åren i New York men sprider sig negativa saker så kan pendeln svänga.
Jag håller med Eri
Quote from Funbeat user on 15 May 2013, 17:09Sen kan man t.ex anmäla sig via någon englsk arrangör. Bara du skaffar en engelsk adress dit grejor kan skickas och som du får uppge om din permanentadreess. Det är inga problem att vara svensk medborgare. De tar ca 1000 pund för startplats och flyg tor f
Sen kan man t.ex anmäla sig via någon englsk arrangör. Bara du skaffar en engelsk adress dit grejor kan skickas och som du får uppge om din permanentadreess. Det är inga problem att vara svensk medborgare. De tar ca 1000 pund för startplats och flyg tor f
Quote from Funbeat user on 15 May 2013, 22:06Tack för bra tips, Andreas! Har vänner i London, så det är absolut ett tänkbart alternativ.
Tack för bra tips, Andreas! Har vänner i London, så det är absolut ett tänkbart alternativ.
Quote from Funbeat user on 16 May 2013, 10:12Ett mycket bra inlägg Andreas. Det bor ju 13 miljoner invånare i London med förorter och alla borde man väl känna någon tycker man.
Ett mycket bra inlägg Andreas. Det bor ju 13 miljoner invånare i London med förorter och alla borde man väl känna någon tycker man.