Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Nu har jag kanske inga förhoppningar på medalj. Snarare att undvika sista-platsen 🙂

4/9-11 Reisjärvi Finland. 300 meters grusplan .Hård vind.Sprang 1000 meter med tiden 2:57. Det kan komma justeringar med tiden ,har inte fått ännu resultatet. Bara några sekunder från PB. 🙂

Har fått resultatet och tiden blev lite sämre. Det är 2:58,7 m

Recultat från Decemberspelen Aspenhallen Haparanda. Skippade 60 meter. Rädd om tramp,hälsenan. men sprang 200 meter . Dålig lopp som teknisk sett och annars tyckte att kunde ge mycket mer ? Blev det ändå PB med en hundra del sekund. Tiden: 26,90. Sedan s

Aspen Haparanda . Tränings Tävling. Passade vara med när sonen deldog. Sprang första gången 30 meter och fick tid 4:88. Dåligt start. Kanse är för trög till den här sträckan 😉

Sedan sprang 60 meter med tiden 8:41. Samma fel var sist i starten . Men ef

LORDAG: Luleå Arcuspelen. Deldog med tre grenar.
60 meter med tiden 8,35 en hudring från berson bästa.
400 meter med tiden 57,82 O Oficielt PB. ( överlång bana)
3000 meter till sist med tiden 11.07,76. var inte alls nöjd med tiden .Tänkte under elva minut

Grattis! Träningen under höst/vinter verkar ha givit resultat.

Tackar Lars! 🙂 Tycker ändå att huvusaken är att är äntligen skadefri. Det blir helt annat flyt till träningen när man kan köra pass ,träning utan att vara rädd hela tiden att skadar sig mer.
När man är skadad påverkar det nekativt i psyket också.

Men

Aspen Athletic Games. Haparanda. Lördag 60 meter med tid 8,19 som är ny PB.
200 meter med tiden 26,85 s. 800 meter med tiden 2.19,00. Slutade som fyra av nio. Unga killar alla. Förlurade tredje plaseringen efter en spurt debutt bara några hundra delar.

Länsi-Pohjan Halli-Kisat. Finska inomhustävling. Sprang med Män först 60 Meter med tiden 8,31. Var inte alls nöjd.Starten var så dåligt. sedan sprang 400 meter sonens gamla spikskor.Hittade inte mina egna dagen före?? Kanse sonen tog de med sig i en anna

800m på 2:43 förra veckan. Långt ifrån min bästa tid, men duger gott med tanke på nuvarande träningsnivå.

Oväntat bra blev gårdagens 200m på 26,8m. Trodde jag skulle hamna på en så där 28-29.

Ska träna med Robert Kronberg till helgen, så hoppas få lit