Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 11:04Bra Leif ! Det är inte alls dåligt. Men du hinner bättra sig till hösten. Huvudsaken är ju det att ha roligt ! Nå får man höra ofta att du är ju pensionär!! ger du dig ardrig ! 🙂 när man tävlar bland ungdomar!! 🙂
NÄÄ! Vi ska ge inte!! 😉
Bra Leif ! Det är inte alls dåligt. Men du hinner bättra sig till hösten. Huvudsaken är ju det att ha roligt ! Nå får man höra ofta att du är ju pensionär!! ger du dig ardrig ! 🙂 när man tävlar bland ungdomar!! 🙂
NÄÄ! Vi ska ge inte!! 😉
Quote from Funbeat user on 20 January 2013, 21:19Aspen Athletic Games Haparamnda.Andra dagen. Sprang i dag också bara en lopp.Det blev 400 meter med tiden 58,41 sekunder. Började hård ;kanse för hård.Första halvan gick som klocka men sedan gav mentalt upp och hade svårigheter att hålla jämn tempo. men ä
Aspen Athletic Games Haparamnda.Andra dagen. Sprang i dag också bara en lopp.Det blev 400 meter med tiden 58,41 sekunder. Började hård ;kanse för hård.Första halvan gick som klocka men sedan gav mentalt upp och hade svårigheter att hålla jämn tempo. men ä
Quote from Funbeat user on 5 February 2013, 00:14Finska tävling Länsi Pohjan Hallit! haparanda Aspen den 2.2.2013. Sprang 1500 meter med tiden 5.04,23. Men loppet var fiasko därför att vi sprang en extra varv. tiden blev utan sista varv .Alltså snabbaste varven var borta,jag hade enorm spurt i sista var
Finska tävling Länsi Pohjan Hallit! haparanda Aspen den 2.2.2013. Sprang 1500 meter med tiden 5.04,23. Men loppet var fiasko därför att vi sprang en extra varv. tiden blev utan sista varv .Alltså snabbaste varven var borta,jag hade enorm spurt i sista var
Quote from Funbeat user on 16 March 2013, 19:46Aspen Open! Haparanda. 1500 meter med tiden 5,01 med egen klocka.och utan spurt. Därför att vi fick igen springa en extra varv. fonktionär miss!! Jag sprang rätt varv men när kom till mål då viste då att det var sista och tog tid. Alttså spurten till sist
Aspen Open! Haparanda. 1500 meter med tiden 5,01 med egen klocka.och utan spurt. Därför att vi fick igen springa en extra varv. fonktionär miss!! Jag sprang rätt varv men när kom till mål då viste då att det var sista och tog tid. Alttså spurten till sist
Quote from Funbeat user on 17 March 2013, 18:38Aspen Open Haparanda Andra dag. I dag sprang 400 meter . Hade hunteringar att springa under 59 sekunder. Sprang med en tej . Jag hade valt inom bana. Startet gick och fick en bra början och tempo.Innan kurvan kom gick förbi tejen.Håll bra tempo och teknik
Aspen Open Haparanda Andra dag. I dag sprang 400 meter . Hade hunteringar att springa under 59 sekunder. Sprang med en tej . Jag hade valt inom bana. Startet gick och fick en bra början och tempo.Innan kurvan kom gick förbi tejen.Håll bra tempo och teknik
Quote from Funbeat user on 17 March 2013, 19:18Sub 60 och 50+, du är grymt snabb Juhani!
Sub 60 och 50+, du är grymt snabb Juhani!
Quote from Funbeat user on 18 March 2013, 13:18Tackar ! Leif. Ska försöka ändå bättra ute . inomhus sesången är nu över . Nästa lopp till mig är Första Maj i Finland 5km asfalt.Sedan blir det många olika teränglopp och några arena tävling innan höstens VSM -Gävle.kanse träffas där? Lycka till all trän
Tackar ! Leif. Ska försöka ändå bättra ute . inomhus sesången är nu över . Nästa lopp till mig är Första Maj i Finland 5km asfalt.Sedan blir det många olika teränglopp och några arena tävling innan höstens VSM -Gävle.kanse träffas där? Lycka till all trän
Quote from Funbeat user on 14 June 2013, 13:20Första utomhus tävling : Finska Aavus öppen pk tävling i Övertorneås IP. Sprang 100 meter med tiden : 13,10 s. Mycket bättre som trodde? Tyckte att var stel och starten gick dåligt.
Efter 20 min sprang vi sedan 800 meter.Tiden blev: 2.17,29 min. Var nöjd
Första utomhus tävling : Finska Aavus öppen pk tävling i Övertorneås IP. Sprang 100 meter med tiden : 13,10 s. Mycket bättre som trodde? Tyckte att var stel och starten gick dåligt.
Efter 20 min sprang vi sedan 800 meter.Tiden blev: 2.17,29 min. Var nöjd
Quote from Funbeat user on 1 July 2013, 21:14Öppen Finska friidrottstävling i Övertorneås bana. Den 26/6-2013.
Först 100 meter : med tiden 13,07 s. säsongens bästa tid. 🙂 Sedan 800 meter med tiden : 2.13,32 Ny PB ! 🙂 Och starten var till och med stökig !Hoppas håller formen till hösten! 🙂
Öppen Finska friidrottstävling i Övertorneås bana. Den 26/6-2013.
Först 100 meter : med tiden 13,07 s. säsongens bästa tid. 🙂 Sedan 800 meter med tiden : 2.13,32 Ny PB ! 🙂 Och starten var till och med stökig !
Hoppas håller formen till hösten! 🙂
Quote from Funbeat user on 19 July 2013, 12:59Öppen Norra Finlands Mästerskap! Torneå Finland den 13/7-2013.
100 meter med tiden : 13,65. Dåligt start! Tyvärr! -
200 meter med tiden: 26:65. Kändes stelt hela loppet men tiden var överraskning ! Bra tid till mig måste vara nöjd! 🙂
800 meter med tid
Öppen Norra Finlands Mästerskap! Torneå Finland den 13/7-2013.
100 meter med tiden : 13,65. Dåligt start! Tyvärr! -
200 meter med tiden: 26:65. Kändes stelt hela loppet men tiden var överraskning ! Bra tid till mig måste vara nöjd! 🙂
800 meter med tid