Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Onsdag 15/6 . Ylitornio Finland . Första arena Tävling. 800 meter med 2.15, nånting . Kommer bättre när resultat kommer. För lurade till två unga killar i spurten . Pojkarna hade en växel mer än jag. Men är nöjd med Tiden alla fall. 🙂

Onsdag 20/ 6 2016. Finska Ylitornio IP. 800 meter med tiden : 2.15,58 min. Fick springa ensam man. Första 400 meter kanske för hård 63 sekund. Andra varvet var det jobbigt när det blåste i baksidan banan, och fick mjölksyra i benen. Men kurvan fick jag fa

Onsdag 17/8 Finska Ylitornio . 800 meter med tiden : 2.13,* * . min. Efter hård kamp kom tvåa efter klubb kompisen samuel som gjorde bana rekord 2.11, * * . min. andra kompis kom fyra Jarno. 2.3 * , * * min. Det var en kille som pressade mig och samuel me

Måste lyfta denna tråd
Varit och rört mig efter massa skador
Blev 11:24 på 3000 meter.(i klassen m45)

Bra Jobbat ! Pär . Ja det är tråkigt med skador . Har själv varit det här året skadefri men motivationen har varit sämre . Men ska komma med nya tävlingar och träning till bättre form och humör ! 🙂

Ylitornio Finland .16/8 Onsdag. Sprang jag 2000 meter . Med tiden: 6.56,05 minut. Ny PB. med 15 sekunder. Ändå var det stormig och blåste rejält i baksidan. Kändes till och med att kunde ge ännu mera. Är jätte nöjd ! 🙂

Cooper-Test i går i Övertorneå IP. Kallt var det och fick springa med handskar och mössa på. Annars bra lopp men femte och sjätte runda var mentalt trött och farten sjöng en aning. två sista var ökade och fick en rejält spurt i slutet. Tyvärr fick bromsa

9/12 December spel i Haparanda. 200 meter med tiden : 27,67 sekunder.
1500 meter med tiden: 4.59;18 minut. precis under fem minut. Är jätte nöjd ! Dessutom mitt sista tävling i herrar 50 - klass. 🙂

1500 meter med tiden: 4.59;18 minut. precis under fem minut. Är jätte nöjd ! Dessutom mitt sista tävling i herrar 50 - klass. 🙂