Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Grattis Juhani! Väl kämpat.

Tack! Pär och Roger! Bra kämpat Pär du med ! 🙂

Pohjan stadion Torneå Finland. 1000 meter med tiden 3.04,14 . Lugn början . första 400 meter 67 sekund. sedan sjönk faren en aning ännu. Jag följde en Janne 18 år. som var täten. 300 meter före mål susade bakom förbi mig en kille full fart . försökte sva

Ylitornio Finland. Första gången i år 800 meter. Visste inte mitt form riktigt. Det var lugn början var tredje plats efter Janne och William. När det var kvar 300 meter gjorde tempoväxling och tog kommandot . men när det var kvar ca. 260 meter spurtade Ja

Bra tid Juhani. Längtar efte att kunna börja träna och tävla medeldistans igen. Du inspirerar. 🙂

Tack! Roger A. 🙂

Har varit nu i helgen Sundsvall Norrlands Mästerskap . Sprang där 400 meter och 800 meter.
Lördag 400 meter med tid: 59,75 s. Mål var under minut , att det grejade jag . 🙂 men gjorde en stor miss efter starten. ??? trodde att det va

Piteå Skoogs Arena. Skoogs spelen 800 meter med tiden 2.15,74. Vi var två äldre 50-klass och två 17 -år . jag tog kommandot direkt i början . första 30 meter med 30 sekund , andra varvet nästan lika fort. sedan fick mjölksyra i benen och fart sjöng i t

Härligt kämpat! Och en bra tid!

Tackar ! Roger. Få se när blir nästa tävling ? 🙂

Öppen Norra Finlands Mästerskap i Aspen Haparanda.
Sprang först 200 meter med tiden . 27,03 s. Lugn början och ökning till slut. vann även H-50 klassen.
sedan 800 meter med tiden 2.19,65 m. Kännedom i benen och trötthet efter två hundring trodde inte rik