Quote from Funbeat user on 8 August 2014, 01:38Gläds åt dina framgångar Juhani, speciellt efter din sena start med rökvanor, det visar oss alla att det går att komma långt bara man är beredd att betala i svett med rätt träning. Tycker att springa långt (och långsamt blir det ju då) är enkelt, men att
Gläds åt dina framgångar Juhani, speciellt efter din sena start med rökvanor, det visar oss alla att det går att komma långt bara man är beredd att betala i svett med rätt träning. Tycker att springa långt (och långsamt blir det ju då) är enkelt, men att
Quote from Funbeat user on 8 August 2014, 16:14Då är du ett år före mig Juhani, så nästa år får du bjuda på öl :-).
Då är du ett år före mig Juhani, så nästa år får du bjuda på öl :-).
Quote from Funbeat user on 9 August 2014, 19:32Tack! Vesa och Roger! ! Ja det är mycket varierande träning som gäller !
Korta intervaller är de jobbigaste som jag vet men man ska bara ta sig till banan och träna med yngre ( gärna ! ) då börjar det bli resultat , men inte första åren . 🙂Vist ska
Tack! Vesa och Roger! ! Ja det är mycket varierande träning som gäller !
Korta intervaller är de jobbigaste som jag vet men man ska bara ta sig till banan och träna med yngre ( gärna ! ) då börjar det bli resultat , men inte första åren . 🙂
Vist ska
Quote from Funbeat user on 17 August 2014, 18:34Norrlands Mästerskap män 800 meter tid 2.16, 86 min ( kommer med tiondelar). Tvåa i Män . . Synd att vi var bara två stycken män klass .Men vi tävlade med 17 åringar de var fem stycken. Kom efter lugn stökig första varvet andra placering .I sista kurvan
Norrlands Mästerskap män 800 meter tid 2.16, 86 min ( kommer med tiondelar). Tvåa i Män . . Synd att vi var bara två stycken män klass .Men vi tävlade med 17 åringar de var fem stycken. Kom efter lugn stökig första varvet andra placering .I sista kurvan
Quote from Funbeat user on 20 August 2014, 19:40Piirikunnalliset Ylitornio Finland. 800 meter med tiden : 2.13, 04 ( Kommer med tiondelar. ) Hård öppning ! följde en 17 år gammal kille Janne ca 250 meter . sedan ökade farten och gick förbi honom. första halvan 400 meter gick 59 sekund. ( kanske för
Piirikunnalliset Ylitornio Finland. 800 meter med tiden : 2.13, 04 ( Kommer med tiondelar. ) Hård öppning ! följde en 17 år gammal kille Janne ca 250 meter . sedan ökade farten och gick förbi honom. första halvan 400 meter gick 59 sekund. ( kanske för
Quote from Funbeat user on 20 August 2014, 19:41Det blev dubbelt men vet ej hur får bort inlägget ! så ändrade det ! 🙂 🙂 🙂
(H:)
Det blev dubbelt men vet ej hur får bort inlägget ! så ändrade det ! 🙂 🙂 🙂
(H:)
Quote from Funbeat user on 20 August 2014, 21:13Härligt Juhani!
Körde igång med träningen efter semestern. Eftersom inga mer vet satsarpå medeldistans så har jag börjat köra med klubbens tonåringar. Kul som ... 🙂
Härligt Juhani!
Körde igång med träningen efter semestern. Eftersom inga mer vet satsarpå medeldistans så har jag börjat köra med klubbens tonåringar. Kul som ... 🙂
Quote from Funbeat user on 25 August 2014, 20:40Tack ! Roger . Ja det är gul !! Kör bara hård ! 🙂
Jag sprang i dag i Finska Torneå 1000 meter . sist hade sprungit 2011. BP är från 2010.
Fick nu tid : 2.57,43 min. inte ens två sekund från Mitt PB. Är nöjd ändå när fick dra ensam hela sträckan. Ha
Tack ! Roger . Ja det är gul !! Kör bara hård ! 🙂
Jag sprang i dag i Finska Torneå 1000 meter . sist hade sprungit 2011. BP är från 2010.
Fick nu tid : 2.57,43 min. inte ens två sekund från Mitt PB. Är nöjd ändå när fick dra ensam hela sträckan. Ha
Quote from Funbeat user on 25 August 2014, 23:10Bra tid under 3 min!
Jag har börjat träna med klubbens yngre tonåringar idag eftersom veteranerna är så inställda på på milen och uppåt. Grymt kul!
Nästa vecka kör jag 3000 m på stadion så då får jag ett pers1, har ju ingen tid sedan tidigare..
Kör h
Bra tid under 3 min!
Jag har börjat träna med klubbens yngre tonåringar idag eftersom veteranerna är så inställda på på milen och uppåt. Grymt kul!
Nästa vecka kör jag 3000 m på stadion så då får jag ett pers1, har ju ingen tid sedan tidigare..
Kör h
Quote from Funbeat user on 26 August 2014, 20:49Ja ! man får det bästa träning med ungdomar ! Lycka till 3000 meter ! Du får PB. och tid som du ska jaga fortsättningen -)
Ja ! man får det bästa träning med ungdomar ! Lycka till 3000 meter ! Du får PB. och tid som du ska jaga fortsättningen -)