Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Gläds åt dina framgångar Juhani, speciellt efter din sena start med rökvanor, det visar oss alla att det går att komma långt bara man är beredd att betala i svett med rätt träning. Tycker att springa långt (och långsamt blir det ju då) är enkelt, men att

Då är du ett år före mig Juhani, så nästa år får du bjuda på öl :-).

Tack! Vesa och Roger! ! Ja det är mycket varierande träning som gäller !
Korta intervaller är de jobbigaste som jag vet men man ska bara ta sig till banan och träna med yngre ( gärna ! ) då börjar det bli resultat , men inte första åren . 🙂

Vist ska

Norrlands Mästerskap män 800 meter tid 2.16, 86 min ( kommer med tiondelar). Tvåa i Män . . Synd att vi var bara två stycken män klass .Men vi tävlade med 17 åringar de var fem stycken. Kom efter lugn stökig första varvet andra placering .I sista kurvan

Piirikunnalliset Ylitornio Finland. 800 meter med tiden : 2.13, 04 ( Kommer med tiondelar. ) Hård öppning ! följde en 17 år gammal kille Janne ca 250 meter . sedan ökade farten och gick förbi honom. första halvan 400 meter gick 59 sekund. ( kanske för

Det blev dubbelt men vet ej hur får bort inlägget ! så ändrade det ! 🙂 🙂 🙂
(H:)

Härligt Juhani!
Körde igång med träningen efter semestern. Eftersom inga mer vet satsarpå medeldistans så har jag börjat köra med klubbens tonåringar. Kul som ... 🙂

Tack ! Roger . Ja det är gul !! Kör bara hård ! 🙂

Jag sprang i dag i Finska Torneå 1000 meter . sist hade sprungit 2011. BP är från 2010.
Fick nu tid : 2.57,43 min. inte ens två sekund från Mitt PB. Är nöjd ändå när fick dra ensam hela sträckan. Ha

Bra tid under 3 min!

Jag har börjat träna med klubbens yngre tonåringar idag eftersom veteranerna är så inställda på på milen och uppåt. Grymt kul!

Nästa vecka kör jag 3000 m på stadion så då får jag ett pers1, har ju ingen tid sedan tidigare..

Kör h

Ja ! man får det bästa träning med ungdomar ! Lycka till 3000 meter ! Du får PB. och tid som du ska jaga fortsättningen -)