Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

och nu har jag rört på mig igen 🙂
blev 1500meter på 5:02:98
bara att inse man måste tränna för att klara av sånt 🙂
den tiden ska gå slå men vet inte när.
((finns för mycke långdistansare i mig))

Grattis ! Pär inte alls dåligt tid ! Men du kommer att bättra ! Mig har det mycket snabb och medeldistansare . Men kunde slå mitt gamla halvmaraton tid rejält sub 11 minut. Har nu PB 1,27,22 . Medel tempo 4:08. Trodde inte att orkade hålla sådan tempo.

Juhani#
Snyygt med 1:27:22

hoppas tårna läker fort.
//Pär

Tack ! Pär . 🙂 Ja tår är redan bättre. Var lite oroligt stora tån att den inte blir infekterat. Det är någonting nytta i kylan alla fall ! 😉 I morgon ska satsa i Pajala till 12 km. asfalt ! 🙂

200 meter i Finska Ylitornio med Tiden 26,5 .. s. Vet ej ännu hundradelar . men resultat är antingen nu BP eller samma som jag har sprungit tidigare två gånger ( 26,59 s. ) Den här gånger var det mot vind . första hundra meter gick hyfsat bra . sedan hi

Bra Juhani, det är manligt att persa ! Normalt gör man det i åldern 20-25 men en del gjorde inte allt på den tiden, men du har bra mjöl i påsen ! Bra att du visar oss andra !

Tackar ! Vesa . Ju har börjat Tävla först som 45 år gammal i Friidrott. 🙂 Var stor rökare tidigare. ! 🙂

Finska Ylitornio IP.800 meter med tiden 2.14,13 får tiondelar senare. Fjölde Janne A . upp till sista sträckan som han vann lätt. Jag kunde börja spurten lite tidigare ? 🙂 Kändes bra annars. 🙂

Har nu fått tiondelar också ! 🙂

Debut 800m 50+ 2.46.47.. tja nu kan dt ju bara bli bättre! 🙂

Grattis Juhani till en bra tid, nu har jag något att sträva emot!

Tack ! Roger A. Är du mycket över 50 ? Är själv 51 år. 🙂
Ja Det är bara köra och bättra tider !! 🙂 Jag bjuder Öl när du har kommit kapp . 😉

(t+)