Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 09:53Ikke pr. innvånere men i flatemål!
Ikke pr. innvånere men i flatemål!
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 09:53Cykelbanor kan man ha inne i städerna. Det är fullständigt meningslöst utombys. Där är det istället cykel på väg som gäller och ett fungerande rättsväsen som tar tag i idiotomkörningar.
Cykelbanor kan man ha inne i städerna. Det är fullständigt meningslöst utombys. Där är det istället cykel på väg som gäller och ett fungerande rättsväsen som tar tag i idiotomkörningar.
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 10:09Klippt från samma artikel:
" men samtidigt satsar svenska staten mindre pengar"
Och det anges ingen källa för "staten som helhet". Den journalisten som uttrycker sig så, inger inte förtroende. Det är faktiskt en skillnad mellan "staten" och "kommunen" o
Klippt från samma artikel:
" men samtidigt satsar svenska staten mindre pengar"
Och det anges ingen källa för "staten som helhet". Den journalisten som uttrycker sig så, inger inte förtroende. Det är faktiskt en skillnad mellan "staten" och "kommunen" o
Quote from Rasmus Olsson on 2 September 2010, 10:18Samtidigt ligger Sverige i botten vad det gäller investeringar på miljövänliga järnvägar. Schweiz som aldrig ha problem på vintern och där tågen går i tid, satsar fyra gånger mer per invånare.
Så var tror ni det satsas i Sverige? På bilarna såklart! ÖFr
Samtidigt ligger Sverige i botten vad det gäller investeringar på miljövänliga järnvägar. Schweiz som aldrig ha problem på vintern och där tågen går i tid, satsar fyra gånger mer per invånare.
Så var tror ni det satsas i Sverige? På bilarna såklart! ÖFr
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 10:20Jag tycker nog att järnvägarna får massor. De håller fortfarande på med hacka&spade i grushögen lite norröver och Bottniabanan är bra för rentransporterna.
Edit tycker att käkarna tar stryk.
Jag tycker nog att järnvägarna får massor. De håller fortfarande på med hacka&spade i grushögen lite norröver och Bottniabanan är bra för rentransporterna.
Edit tycker att käkarna tar stryk.
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 10:22Och Malmbanan betalar kalaset.
Och Malmbanan betalar kalaset.
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 10:26De har vänt på det nu David. Nu är det spade & haka ... Det sägs att de kom igenom. Jag glömmer varför de ville det.
De har vänt på det nu David. Nu är det spade & haka ... Det sägs att de kom igenom. Jag glömmer varför de ville det.
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 10:30Bottniabanen kan vi koble oss på: Nord-Norge kan koble seg på Botniabanen, som vil halvere reisetiden mellom Luleå og Stockholm. Analyser viser trafikkvekst i Sverige på opptil 300 prosent!
Bottniabanen kan vi koble oss på: Nord-Norge kan koble seg på Botniabanen, som vil halvere reisetiden mellom Luleå og Stockholm. Analyser viser trafikkvekst i Sverige på opptil 300 prosent!
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 10:32300 %? Det är alla norrmän som kommer hit och handlar.
300 %? Det är alla norrmän som kommer hit och handlar.
Quote from Funbeat user on 2 September 2010, 15:19Jag trodde vi kommit fram till att vi ska cykla på vägen!?
Jag trodde vi kommit fram till att vi ska cykla på vägen!?