Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 21:40Där har du en point!!! Vi får kolla upp Vansbro Allehanda, kan ju finnas nått...
Där har du en point!!! Vi får kolla upp Vansbro Allehanda, kan ju finnas nått...
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 21:51Så sant, nu blir ja sugen att ta fram laggen. Kanske skulle gå ut garaget o lägga på lite base prep. Bra terapi en fredakväll...Dax o träna upp sicklingen
Så sant, nu blir ja sugen att ta fram laggen. Kanske skulle gå ut garaget o lägga på lite base prep. Bra terapi en fredakväll...Dax o träna upp sicklingen
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 01:30"Desto sämre Hillbillien är på att räkna desto snabbare trampar han!" -Gammalt djungelordspråk!
Det där med att hålla på med siffror & statistik har jag lagt ner för länge sedan då det finns en hel annan bunke faktorer som åxå spelar in och i och med det
"Desto sämre Hillbillien är på att räkna desto snabbare trampar han!" -Gammalt djungelordspråk!
Det där med att hålla på med siffror & statistik har jag lagt ner för länge sedan då det finns en hel annan bunke faktorer som åxå spelar in och i och med det
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 10:25förneka kunskapen har alltid varit ett argument av dom som borde vara svarslösa 🙂
förneka kunskapen har alltid varit ett argument av dom som borde vara svarslösa 🙂
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 10:33Det enklaste är att tävla med nån som är bättre tränad och se vad som händer.
Det enklaste är att tävla med nån som är bättre tränad och se vad som händer.
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 10:37tråden innehåller väl två frår varav den ena är lätt att svara på och den andra klart jobbigare
är man starkast när man står eller sitter om vi snackar maxwatt: svar när man står
bör man stå eller sitta när man cyklar: svar det beror på
tråden innehåller väl två frår varav den ena är lätt att svara på och den andra klart jobbigare
är man starkast när man står eller sitter om vi snackar maxwatt: svar när man står
bör man stå eller sitta när man cyklar: svar det beror på
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 11:30En bergsget som jag orkar och har lätt för att stå upp när jag cyklar uppför backar. Jag tror inte jag slösar lika mycket energi när jag står upp, jämfört med en som har det tungt i backar.
En bergsget som jag orkar och har lätt för att stå upp när jag cyklar uppför backar. Jag tror inte jag slösar lika mycket energi när jag står upp, jämfört med en som har det tungt i backar.
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 11:34Vindmotståndet ökar så då "slösar" du energi.
Däremot kräver ett tyngre ekipage mer effekt/energi för att köra i samma hastighet som dig.
Vindmotståndet ökar så då "slösar" du energi.
Däremot kräver ett tyngre ekipage mer effekt/energi för att köra i samma hastighet som dig.
Quote from Charlotte Skoglund on 3 October 2009, 13:56upplever att jag är för klen för att orka med starkare cyklister om jag sitter ner i backar, upplever att mina ben helt enkelt bara syrar ihop sig då. Men ställer jag mig upp då hänger jag med utan större problem...
Förmodligen är det en ren träningssak,
upplever att jag är för klen för att orka med starkare cyklister om jag sitter ner i backar, upplever att mina ben helt enkelt bara syrar ihop sig då. Men ställer jag mig upp då hänger jag med utan större problem...
Förmodligen är det en ren träningssak,
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 19:25Kan inte påstå att "siffror o statistik" är waste. Snarare att förstå vad som naturlagarna "ställer till" med. För övrigt orerade jag inte ett dyft om statistik, bara mekaniska samband som kan vara bra att känna till.
Kan inte påstå att "siffror o statistik" är waste. Snarare att förstå vad som naturlagarna "ställer till" med. För övrigt orerade jag inte ett dyft om statistik, bara mekaniska samband som kan vara bra att känna till.