Quote from Guest on 3 June 2009, 11:12Titeln på den här diskussionen låter lite som en dålig deckare, men det hoppas jag ni har överseende med 😉
Diskussionen i sig är lite mer allvarlig dock. På senare år har löpningen blivit allt mer teknikfokuserad, och många löpare springer runt med utru
Titeln på den här diskussionen låter lite som en dålig deckare, men det hoppas jag ni har överseende med 😉
Diskussionen i sig är lite mer allvarlig dock. På senare år har löpningen blivit allt mer teknikfokuserad, och många löpare springer runt med utru
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 11:22Jag tänker (kanske lite naivt) att jag nog kan springa ifrån genomsnittlig rånare.
Min tro är annars att rånare gillar att överaska en så att man stannar till och blir ett offer. Håller man fart är man ett ganska svårt offer.Åtminstone så har jag aldrig
Jag tänker (kanske lite naivt) att jag nog kan springa ifrån genomsnittlig rånare.
Min tro är annars att rånare gillar att överaska en så att man stannar till och blir ett offer. Håller man fart är man ett ganska svårt offer.
Åtminstone så har jag aldrig
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 11:23Har aldrig ens tänkt tanken på att någon skulle vilja knocka mig för att ta mina teknikprylar...
GPS-klockan syns, MP3-spelaren är så liten att den inte gör det (men hörlurarna torde väl vara en ledtråd)
Skaffa en mindre MP3 för att ha just när du sprin
Har aldrig ens tänkt tanken på att någon skulle vilja knocka mig för att ta mina teknikprylar...
GPS-klockan syns, MP3-spelaren är så liten att den inte gör det (men hörlurarna torde väl vara en ledtråd)
Skaffa en mindre MP3 för att ha just när du sprin
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 11:24försöker någon fjortis råna mig så springer jag ifrån dem helt enkellt 😉
näää jag har aldrig tänkt på det, måste finnas lättare rånoffer än någon som är ute och springer. varför ge sig på en vältränad person när det finns pensionärer med rullator.
försöker någon fjortis råna mig så springer jag ifrån dem helt enkellt 😉
näää jag har aldrig tänkt på det, måste finnas lättare rånoffer än någon som är ute och springer. varför ge sig på en vältränad person när det finns pensionärer med rullator.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 11:32Så kan man inte tänka, så kan man inte leva om ni frågar mig. Man måste få våga springa när det är mörkt, man måste få våga springa när det är ensligt, man måste få våga springa med visakortet i fickan och iPhonen på armen eller vad det nu är.
Tror inte
Så kan man inte tänka, så kan man inte leva om ni frågar mig. Man måste få våga springa när det är mörkt, man måste få våga springa när det är ensligt, man måste få våga springa med visakortet i fickan och iPhonen på armen eller vad det nu är.
Tror inte
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 11:47Dom håller sig säkert till folk som ser ut att inte kunna göra motstånd, och även om dom lyckas ta grejerna så springer dom inte ifrån en som tränar löpning regelbundet, det vet dom nog om själva också, jag tror inte man behöver oroa sig desto mer.
Dom håller sig säkert till folk som ser ut att inte kunna göra motstånd, och även om dom lyckas ta grejerna så springer dom inte ifrån en som tränar löpning regelbundet, det vet dom nog om själva också, jag tror inte man behöver oroa sig desto mer.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 12:46.
.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 13:14Brukar ha med mig en sådan här:
BILD:http://www.hultafors.se/Script/GetImage.asp?ID=315
Hittills har jag inte blivit rånad.
Brukar ha med mig en sådan här:
BILD:http://www.hultafors.se/Script/GetImage.asp?ID=315
Hittills har jag inte blivit rånad.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 13:21Är den inte tung att springa med calle och hur f-n fäster man den i vätske bältet 😉
Att sno från någon i löpspåret låter inte trligt. i löpspåret är det väl flest löpare och att sno från en annan löpare skulle ju va som att sno från en familjemedlem...
Är den inte tung att springa med calle och hur f-n fäster man den i vätske bältet 😉
Att sno från någon i löpspåret låter inte trligt. i löpspåret är det väl flest löpare och att sno från en annan löpare skulle ju va som att sno från en familjemedlem...
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 13:23Sedan jag började tänka lite street smart och klä mig därefter har jag inte haft några problem.
BILD:http://funnytee.se/Ny%20mapp/Ny%20mapp/polis.JPG
Nej, allvar - jag har aldrig funderat på det, känt mig "hotad" eller rädd.
Sedan jag började tänka lite street smart och klä mig därefter har jag inte haft några problem.
BILD:http://funnytee.se/Ny%20mapp/Ny%20mapp/polis.JPG
Nej, allvar - jag har aldrig funderat på det, känt mig "hotad" eller rädd.