Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 13:29Risken att bli rånad i spåret är nog ganska liten. (Statistik någon?)
Däremot är det ju poppis bland huliganerna att rensa bilar som står parkerade vid löpspåren. Speciellt när det inte är så mycket folk i rörelse, typ höst och vinter.
Min bilruta ble
Risken att bli rånad i spåret är nog ganska liten. (Statistik någon?)
Däremot är det ju poppis bland huliganerna att rensa bilar som står parkerade vid löpspåren. Speciellt när det inte är så mycket folk i rörelse, typ höst och vinter.
Min bilruta ble
Quote from Elias Engqvist on 3 June 2009, 13:36Calle: Du är inte rädd att nån ska sno yxan för dig?
Calle: Du är inte rädd att nån ska sno yxan för dig?
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 13:42Stöldrisk i löpspåret : Stöldrisk i gym är nog ca 1 : 1000
Stöldrisk i löpspåret : Stöldrisk i gym är nog ca 1 : 1000
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 13:52Lysande Maria :D! Finns den tröjan i funktionsmaterial? Och med funbeat-tryck? Eller handlar det här om någon form av brott, olovligt uppträdande som myndighetsperson eller liknande. Då ligger alla tuffa småttingar illa till.
Lysande Maria :D! Finns den tröjan i funktionsmaterial? Och med funbeat-tryck? Eller handlar det här om någon form av brott, olovligt uppträdande som myndighetsperson eller liknande. Då ligger alla tuffa småttingar illa till.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 14:32När jag springer i löpspåret är jag inte så orolig, för jag tänker att chansen att en rånare ska hitta dit är nog ganska så liten. Däremot på vintern springer jag mera i bostadsområden, vissa inte alltid så säkra, då kan jag vara orolig, men då brukar jag
När jag springer i löpspåret är jag inte så orolig, för jag tänker att chansen att en rånare ska hitta dit är nog ganska så liten. Däremot på vintern springer jag mera i bostadsområden, vissa inte alltid så säkra, då kan jag vara orolig, men då brukar jag
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 15:10Tack för alla svar!
Skönt att höra att de flesta, liksom jag själv, inte funderat så mycket på risken att bli rånad på löprundan. Jag tror att jag kommer att springa med min iPhone synlig som tidigare. Men om jag skulle bli lite nervös igen i framtiden
Tack för alla svar!
Skönt att höra att de flesta, liksom jag själv, inte funderat så mycket på risken att bli rånad på löprundan. Jag tror att jag kommer att springa med min iPhone synlig som tidigare. Men om jag skulle bli lite nervös igen i framtiden
Quote from Jan Lundquist on 3 June 2009, 15:14Rånrisken har inte bekommit mig, däremot överfallsrisken känns som ett större hot. Jag springer inte på de mörkaste ställena den mörka tiden.
Rånrisken har inte bekommit mig, däremot överfallsrisken känns som ett större hot. Jag springer inte på de mörkaste ställena den mörka tiden.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 15:38Jag vet ingen som blivit rånad på klocka, mp3-spelare el likn. Däremot vet jag folk som blivit av med vattenflaskor och gel som de placerat i diket 😀
Jag vet ingen som blivit rånad på klocka, mp3-spelare el likn. Däremot vet jag folk som blivit av med vattenflaskor och gel som de placerat i diket 😀
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 15:43men my god va taskigt!
Varför stjäla ngns vattenflaska? Hoppas den som stal fick nån sjukdom som löparen var bärare av! Typ calicivirus, då skipas rättvisa.
men my god va taskigt!
Varför stjäla ngns vattenflaska? Hoppas den som stal fick nån sjukdom som löparen var bärare av! Typ calicivirus, då skipas rättvisa.
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 15:43Jag har den fula ovanan att lägga nycklar och lite andra värdesaker på bänkar och andra "offentliga" ställen i samband med löpning, t ex i Ursvik eller på TSM sammankomsterna. Antingen är jag född med matjord i fickorna eller så är löpare generellt sett e
Jag har den fula ovanan att lägga nycklar och lite andra värdesaker på bänkar och andra "offentliga" ställen i samband med löpning, t ex i Ursvik eller på TSM sammankomsterna. Antingen är jag född med matjord i fickorna eller så är löpare generellt sett e