Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStöldrisken i löpspåret
You need to log in to create posts and topics.

Det var även någon som berättade att, när hon kom fram till diket för att plocka upp sin gel, satt en uteliggare och kalasade på den. Så kan det gå.

Anna, min iPhone blev snodd... suger som fan. Önskar att jag sett till att ha världens coolaste (och läskigaste) program installerat: "Undercover"

http://www.orbicule.com/undercover/iphone/

Oj vad OT det blev...

En kompis till mig gjorde en skaplig tid på Sth Maraton. Strax över 3,5 timme. Han fick ta tåget hem. Bilen blev kvar i Sth. Var är fortfarande okänt.

Då var han trött?

Jag kan tycka att om man lämnar mat framme till uteliggarna så har man gjort en god gärning. Han/hon behövde säkert gelen bättre än en själv.

Jo, trött och lycklig men oxå väldigt förbannad för att någon hade snott hans bil under tiden han pina sig runt i huvudstaden.

Energigel + uteliggare = utelöpare

Frågan är vilken marknad som det finns för beganade GPS-klockor med mm.

Ser framför mig hur en rånare stoppar en löpare i Skatås och nya dyker upp från alla möjliga. Och en jakt på en flyende rånare tas vid.

I vintras var det en tävlande som blev knivhuggen i ryggen på ett lopp i Sydafrika och rånaren tog löparskorna och klockan.

själv brukar jag lämna löpjackan med cykel+husnycklar efter motionsspåret. Kanske är man lite naiv, men har fått för mig att motionärer i alla fall inte stjäl stjäla av varandra.