Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStöldrisken i löpspåret
You need to log in to create posts and topics.

Om man bortser från Sydfrika så skulle det vara intressant och höra om någon vet om något tjuvnadsbrott i spåret av en slinga...

Själv har jag aldrig hört talas om det! Tror inte att det inträffat!!

(L)

Jag gömmer inte min klocka. Det får inte vara krångligt att se displayen.

Överdragströjan jag har på mig när jag cyklar till skogen ligger på cykeln och väntar. Än har ingen snott den.

Däremot skulle jag inte lägga husnycklar eller mobil på cykeln. Hus

Jag håller med Fredrika, det skulle vara alldeles för jobbigt att leva sitt liv om man gick runt och var rädd för saker hela tiden

jag blev tipsad igår att springa runt och vifta med mitt svärd i skogen när jag springer för att inte tappar styrkan i armarna under kendo-uppehållen.

Då skulle jag känna mig bra trygg 😉
Särskilt om jag skriker lite samtidigt. Ingen kommer komma nära. D

Jag är rädd hela tiden, men jag vill gärna se min puls när jag blir jagad av eventuell rånare (så man vet hur man ligger till), så jag har pulsklocka på mig när jag springer i alla fall.
Mp3n får gärna någon sno så jag kan skaffa en bättre utan dåligt sa

Jag är mera rädd för vildsvin, pumor och andra (o)trevliga djur som finns i skogarna...

fast visst har man tänkt tanke -fast då har det mera gällt bilen som man tog till träningen än den personliga säkerheten....

Jag skulle gärna vilja träffa pumor i skogen (och andra ställen). 🙂

Doh
tja vissa pumor vill man träffa men dom som är på dåligt humör och har vassa naglar undviker jag helst... 😉

Ett svenskt multisportlag blev rånade under en joggingrunda i Brasilien i vintras. Efter ett visst handgemäng blev förlusten en Suunto-klocka. I okända trakter ska man tydligen välja sin runda med omsorg.

En MTB cyklist blev omringad av ett ungdomsgäng på väg hem från träningen för några år sen här i Stockholm. Blev av med svindyr cykel.