Quote from Guest on 23 May 2011, 12:46I år går St Olavs ultradistans av stapeln under en dag. Längd: 10 mil.
http://www.st-olavsloppet.com/information/st-olav-ultra/
edit: Ny länk
I år går St Olavs ultradistans av stapeln under en dag. Längd: 10 mil.
http://www.st-olavsloppet.com/information/st-olav-ultra/
edit: Ny länk
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 12:56Skickade in min anmälan idag. Får hoppas på att det blir 10 löpare så loppet blir av.
Skickade in min anmälan idag. Får hoppas på att det blir 10 löpare så loppet blir av.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 17:19När jag kollade med dom för någon vecka sedan var det fyra anmälda. Jag funderar själv på att springa, men jag är tveksam över att jag klarar distansen, även fast jag har lyckats få en följebil.
När jag kollade med dom för någon vecka sedan var det fyra anmälda. Jag funderar själv på att springa, men jag är tveksam över att jag klarar distansen, även fast jag har lyckats få en följebil.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 19:01Bra Jonas! Vi är ju som sagt några för få fortfarande.
Bra Jonas! Vi är ju som sagt några för få fortfarande.
Quote from Christer Heinbäck on 23 May 2011, 20:03Lappland Ultra eller denna?! Svårt...
Tips?
Lappland Ultra eller denna?! Svårt...
Tips?
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 20:22Jag valde mellan det här eller lappland ultra men i och med att jag bara har helgen på mig så valde jag det här för restiden är lite kortare. Jag tänker nog springa Lappland nästa år.
Jag valde mellan det här eller lappland ultra men i och med att jag bara har helgen på mig så valde jag det här för restiden är lite kortare. Jag tänker nog springa Lappland nästa år.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 21:14Minimikravet är alltså 7 min/km, dvs maxtid 11´40 på 100 km. Reptid i Krokom kl. 14:30, målgång senast kl. 17:00.
Minimikravet är alltså 7 min/km, dvs maxtid 11´40 på 100 km. Reptid i Krokom kl. 14:30, målgång senast kl. 17:00.
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 21:21Får man skriva med stora bokstäver?
Nä...pulsen ska sjunka lite innan jag fortsätter...för de vill ju att det löps ultra...det är det som är det viktiga.
Så...nu är pulsen nere på lite mer normala värden.
12 h...100 km..OK!
Det fixar inte jag.
Om j
Får man skriva med stora bokstäver?
Nä...pulsen ska sjunka lite innan jag fortsätter...för de vill ju att det löps ultra...det är det som är det viktiga.
Så...nu är pulsen nere på lite mer normala värden.
12 h...100 km..OK!
Det fixar inte jag.
Om j
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 21:27Helt klart rätt tufft med en max tid på 12 timmar.
När vi sprang SM 100km i Tibro så var maxtiden 13 timmar och det var i alla fall ett SM.
Lite osäker på vad dom vill ha ut av detta, vill dom inte ha några ultradeltagare eller vet dom inte vad som kan va
Helt klart rätt tufft med en max tid på 12 timmar.
När vi sprang SM 100km i Tibro så var maxtiden 13 timmar och det var i alla fall ett SM.
Lite osäker på vad dom vill ha ut av detta, vill dom inte ha några ultradeltagare eller vet dom inte vad som kan va
Quote from Funbeat user on 23 May 2011, 21:38Jag har haft en liten tanke att springa tävlingen någon gång, men man kan ju hoppas att de för över lite av stafett-tänket till sitt ultratänk.
Jag menar: alla kan springa en stafettsträcka...varför ska inte "normalultralöpare" kunna springa ultratävling
Jag har haft en liten tanke att springa tävlingen någon gång, men man kan ju hoppas att de för över lite av stafett-tänket till sitt ultratänk.
Jag menar: alla kan springa en stafettsträcka...varför ska inte "normalultralöpare" kunna springa ultratävling