Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 09:02Det är en ganska flack bana och då man springer mot Östersund i år så är det nedförs vid Bleckåsen. Det är väl Ösabackan en dryg mil före mål som är tuff.
Det är en ganska flack bana och då man springer mot Östersund i år så är det nedförs vid Bleckåsen. Det är väl Ösabackan en dryg mil före mål som är tuff.
Quote from Funbeat user on 27 May 2011, 09:26Udda tips:
1. Tjuvstarta.
2. Enas om en viss fart första 50 så räcker det med en följecykel eller följebil.
3. Om bra väder därefter 2 grupper.Ovanstående kan naturligtvis arrangeras på olika sätt.
PS. Ett år arrangerades Vänern Runt med 6 deltagare.
Udda tips:
1. Tjuvstarta.
2. Enas om en viss fart första 50 så räcker det med en följecykel eller följebil.
3. Om bra väder därefter 2 grupper.
Ovanstående kan naturligtvis arrangeras på olika sätt.
PS. Ett år arrangerades Vänern Runt med 6 deltagare.
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 10:59Nu finns det 10 namn på startlistan. Undra om det blir av då..?
Nu finns det 10 namn på startlistan. Undra om det blir av då..?
Quote from Funbeat user on 31 May 2011, 21:19Jag ser att jag finns med på listan fortfarande, men kommer inte att starta i år och har redan fått anmälningsavgiften tillbaka. Det verkar ju i alla fall lovande då det är 11 stycken utan mig 🙂
Jag ser att jag finns med på listan fortfarande, men kommer inte att starta i år och har redan fått anmälningsavgiften tillbaka. Det verkar ju i alla fall lovande då det är 11 stycken utan mig 🙂
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 21:28Fick samtal idag, verkar som att tävlingen kan bli inställd.
Fick samtal idag, verkar som att tävlingen kan bli inställd.
Quote from Marléne Lönnqvist on 3 July 2011, 17:37En sak som slår mig är at det är ju rätt få ultralopp på 10 mil i Sverige och man springer sällan 10 mil bara för skoj skull hemma. Om alla lopp då har hårda kvaltider så kan man aldrig komma igång, få veta vad man skulle kunna prestera. Själv är jag ju i
En sak som slår mig är at det är ju rätt få ultralopp på 10 mil i Sverige och man springer sällan 10 mil bara för skoj skull hemma. Om alla lopp då har hårda kvaltider så kan man aldrig komma igång, få veta vad man skulle kunna prestera. Själv är jag ju i
Quote from Funbeat user on 3 July 2011, 18:20Fast det är ju för att dom har anammat filosofin som du pekar på, som de sätter en tajt gräns. Dom vill att ultralöparna ska gå i mål samtidigt som stafettlagen gör det. Det är ju stafetten som är deras grej och ultran är ett försök att få till någonting
Fast det är ju för att dom har anammat filosofin som du pekar på, som de sätter en tajt gräns. Dom vill att ultralöparna ska gå i mål samtidigt som stafettlagen gör det. Det är ju stafetten som är deras grej och ultran är ett försök att få till någonting
Quote from Marléne Lönnqvist on 3 July 2011, 21:48Syftade väl inte på detta lopp specifikt, de hade ju ett syfte med sin tid, även om de säkerligen hade kunnat flyttat starttiden/lägga till en till oxå så att de med längre tider kunnat vara med. Nu var det ju ändå inte samlad start.
Själv tycker jag de
Syftade väl inte på detta lopp specifikt, de hade ju ett syfte med sin tid, även om de säkerligen hade kunnat flyttat starttiden/lägga till en till oxå så att de med längre tider kunnat vara med. Nu var det ju ändå inte samlad start.
Själv tycker jag de