Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 20:32Tre hertz vrkar fel, 200 hz verkar rätt: http://www.cykelfakta.nu/Belysning/Vad_sager_lagen.htm
Tre hertz vrkar fel, 200 hz verkar rätt: http://www.cykelfakta.nu/Belysning/Vad_sager_lagen.htm
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 20:34200ggr/minut = 3,33... Hz
200ggr/minut = 3,33... Hz
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 20:34Sant, 200 per minut ska det tydligen vara ja, inte per sekund. Det blir ju ca 3 ggr per minut 🙂
Sant, 200 per minut ska det tydligen vara ja, inte per sekund. Det blir ju ca 3 ggr per minut 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 20:36Det är inte lätt, det där... 🙂
Det är inte lätt, det där... 🙂
Quote from Funbeat user on 21 October 2012, 20:43Jag fick en flashback idag. Det är ett störningsmoment. Men det lyckades inte platsa i min topp 10-lista. Det har bara hänt en gång.
Det är nästan ett år sedan jag vurpade med min pendlingscykel (för första gången). Det här hände tidigt en morgon utanför
Jag fick en flashback idag. Det är ett störningsmoment. Men det lyckades inte platsa i min topp 10-lista. Det har bara hänt en gång.
Det är nästan ett år sedan jag vurpade med min pendlingscykel (för första gången). Det här hände tidigt en morgon utanför
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 00:12Jag är mest irriterad på Västtrafik vars busschaufförer verkar ha som livsuppgift att försöka döda cyklister! :@
Jag är mest irriterad på Västtrafik vars busschaufförer verkar ha som livsuppgift att försöka döda cyklister! :@
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 09:02+1 på den Nina. Sedan står ju stressade hantverkare, aningslösa lattemorsor som leker med mobilen, ungen i barnstolen samtidigt som de kör bil, aroganta feta 55+gubbar som tror de äger vägen och hundägare som har sina hundar kopplade med rullkoppel där hu
+1 på den Nina. Sedan står ju stressade hantverkare, aningslösa lattemorsor som leker med mobilen, ungen i barnstolen samtidigt som de kör bil, aroganta feta 55+gubbar som tror de äger vägen och hundägare som har sina hundar kopplade med rullkoppel där hu
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 09:23Störningsmoment från imorse.
Cyklar längs en vältrafikerad väg genom ett litet centrum (Tannefors i Linköping). Längs vägen finns många utfarter ifrån bostadsområdena, hence - jag kör lite försiktigt. Fick ändå tvärnita när en såndär jävla hantverkarmini
Störningsmoment från imorse.
Cyklar längs en vältrafikerad väg genom ett litet centrum (Tannefors i Linköping). Längs vägen finns många utfarter ifrån bostadsområdena, hence - jag kör lite försiktigt. Fick ändå tvärnita när en såndär jävla hantverkarmini
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 09:31Folk blir förbannade på folk som blir förbannade, och i trafiken blir folk lätt förbannade när de inte kan transportera sig som de tänkt. Gäller att jobba på sitt eget beteende så att man inte själv dras med i träsket.
Folk blir förbannade på folk som blir förbannade, och i trafiken blir folk lätt förbannade när de inte kan transportera sig som de tänkt. Gäller att jobba på sitt eget beteende så att man inte själv dras med i träsket.
Quote from Funbeat user on 22 October 2012, 10:05Jag hade god lust att vråla "Du, det hjälper inte ett skit att du svär åt mig när jag försöker undvika att bli påkörd" efter gubben som nästan körde in i mig, men sen insåg jag det orimliga i det hela, så jag svor inombords istället.
Jag hade god lust att vråla "Du, det hjälper inte ett skit att du svär åt mig när jag försöker undvika att bli påkörd" efter gubben som nästan körde in i mig, men sen insåg jag det orimliga i det hela, så jag svor inombords istället.