Quote from Funbeat user on 28 January 2015, 21:53Jag lade 1 år rehab för att få ordning på en hälseneinflamation, det gäller att utesluta kärlinväxt och en massa saker innan man lägger för mycket pengar på störvåg.. Jag har väl kört 100 000 exentriska tåhävningar och 4 stötvågsbehandlingar och en mycket
Jag lade 1 år rehab för att få ordning på en hälseneinflamation, det gäller att utesluta kärlinväxt och en massa saker innan man lägger för mycket pengar på störvåg.. Jag har väl kört 100 000 exentriska tåhävningar och 4 stötvågsbehandlingar och en mycket
Quote from Funbeat user on 28 January 2015, 23:58Jag hade ont i många år och fick hjälp. Alla mina skor hade bortklippta hälkappor, sprang med gelékilar i skorna och har nog gjort miljarder tåhävningar.
Men så var det dags för Stockholm Marathon. När jag skulle hämta min nummerlapp tre dagar innan lo
Jag hade ont i många år och fick hjälp. Alla mina skor hade bortklippta hälkappor, sprang med gelékilar i skorna och har nog gjort miljarder tåhävningar.
Men så var det dags för Stockholm Marathon. När jag skulle hämta min nummerlapp tre dagar innan lo