Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 20:37Frågan gällde inte moral egentligen, utan om det fanns ett regelverk.
Jag vet inte.
Har sett cyklist stanna på Eurosport en gång före "pro tour" -tiden...men minns inte om det kompenserades...
Ppå vissa tävlingar jag kört förr så har det, som David säger,
Frågan gällde inte moral egentligen, utan om det fanns ett regelverk.
Jag vet inte.
Har sett cyklist stanna på Eurosport en gång före "pro tour" -tiden...men minns inte om det kompenserades...
Ppå vissa tävlingar jag kört förr så har det, som David säger,
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 20:45Det finns inte något regelverk vad jag vet.
I Mulleskolan är situationen annorlunda, med camelback och svarta strumpor.
Det finns sällan följebilar i spenaten.
Det finns inte något regelverk vad jag vet.
I Mulleskolan är situationen annorlunda, med camelback och svarta strumpor.
Det finns sällan följebilar i spenaten.
Quote from Sandra Näslund on 3 June 2009, 20:53Jag kan riktigt se det framför mig...
"Ojdå han ser illa skadad ut ock skriker av bara helvete, men jag tappar ju min tolfteplacering om jag stannar så det är bättre att jag kör vidare".
Efteråt kan man alltid ursäkta sig med att ambulansen kom ju inom
Jag kan riktigt se det framför mig...
"Ojdå han ser illa skadad ut ock skriker av bara helvete, men jag tappar ju min tolfteplacering om jag stannar så det är bättre att jag kör vidare".
Efteråt kan man alltid ursäkta sig med att ambulansen kom ju inom
Quote from Funbeat user on 3 June 2009, 20:57Som sagt, kör några tävlingar och fundera på alla bilar som är med.
Som sagt, kör några tävlingar och fundera på alla bilar som är med.
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 11:37> I Mulleskolan är situationen annorlunda...
Och motionslopp då. Där kryllar det inte heller av följebilar om jag fattat rätt. Eller?
> I Mulleskolan är situationen annorlunda...
Och motionslopp då. Där kryllar det inte heller av följebilar om jag fattat rätt. Eller?
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 11:43Det stämmer
Det stämmer
Quote from ellen olsson on 4 June 2009, 11:45Mulleskolan = MTB-lopp
En hel hög motionslopp i Sverige har så stora brister så de är nog inte ens "med på kartan".
Mulleskolan = MTB-lopp
En hel hög motionslopp i Sverige har så stora brister så de är nog inte ens "med på kartan".
Quote from Funbeat user on 4 June 2009, 23:48Vilka brister och vilken karta avses?
Vilka brister och vilken karta avses?
Quote from ellen olsson on 5 June 2009, 06:52Stora brister när det gäller säkerheten.
Det gör att de inte lär ha varit med i bilden när vissa inlägg skrevs.
Stora brister när det gäller säkerheten.
Det gör att de inte lär ha varit med i bilden när vissa inlägg skrevs.
Quote from Funbeat user on 5 June 2009, 13:20Som sagt är man först ska man väl stanna? Har däremot flera stycken stannat så man kan anta att man bara är i vägen och inte har ngt att bidra med, gör man förmodligen alla en tjänst om man fortsätter framåt.
Gör mitt första motionslopp på cykel imorgon,
Som sagt är man först ska man väl stanna? Har däremot flera stycken stannat så man kan anta att man bara är i vägen och inte har ngt att bidra med, gör man förmodligen alla en tjänst om man fortsätter framåt.
Gör mitt första motionslopp på cykel imorgon,