Quote from Guest on 22 July 2007, 21:15Jag är pinsamt klen i backar, både psyke och ben skriker. Hamnar alltid långt efter min sambo, jag har inte starka ben tror jag. 🙁
Hur ska jag göra för att bli bättre? förutom att köra just backar. någon med bra stryrketräningstips som gör mig både li
Jag är pinsamt klen i backar, både psyke och ben skriker. Hamnar alltid långt efter min sambo, jag har inte starka ben tror jag. 🙁
Hur ska jag göra för att bli bättre? förutom att köra just backar. någon med bra stryrketräningstips som gör mig både li
Quote from Funbeat user on 22 July 2007, 21:25Citerar från presentation:
Lyfter tunga vikter, såld på forza och power strike, varierar detta med lite löpning å allenhanda former av guppträning.
Sluta med tunga vikter och satsa mer på "allenhanda former av guppträning".
Det kommer sambon gilla.
Citerar från presentation:
Lyfter tunga vikter, såld på forza och power strike, varierar detta med lite löpning å allenhanda former av guppträning.
Sluta med tunga vikter och satsa mer på "allenhanda former av guppträning".
Det kommer sambon gilla.
Quote from Ebba Johansson on 23 July 2007, 07:35sambon att gilla? att jag inte lyfter tunga vikter? Eller att jag överhuvudtaget styrketränar? Tvivlar på att han något emot att jag "lyfter" tunga vikter, allehandla former av gruppträning, är det sådant man enbart ska pyssla med som tjej? Har jag förstå
sambon att gilla? att jag inte lyfter tunga vikter? Eller att jag överhuvudtaget styrketränar? Tvivlar på att han något emot att jag "lyfter" tunga vikter, allehandla former av gruppträning, är det sådant man enbart ska pyssla med som tjej? Har jag förstå
Quote from Funbeat user on 23 July 2007, 07:40satsa mer på "allenhanda former av guppträning".
GUPPträning är alltid trevligt med rätt person!
satsa mer på "allenhanda former av guppträning".
GUPPträning är alltid trevligt med rätt person!
Quote from Ebba Johansson on 23 July 2007, 11:04haha okej nu fattar jag kanske...om inte min snuskiga fantasi spelar mig ett spratt:D
Men du som gammal cykelräv, har du några andra användbara tips förutom det ovannämnda?
haha okej nu fattar jag kanske...om inte min snuskiga fantasi spelar mig ett spratt:D
Men du som gammal cykelräv, har du några andra användbara tips förutom det ovannämnda?
Quote from Jonas Täng on 23 July 2007, 13:38Bästa tekniktipsen fick jag när jag cyklade tillsammans med en mer rutinerad klubbkompis som tittade på tekniken och talade om vad jag borde träna på mer.
Bästa tekniktipsen fick jag när jag cyklade tillsammans med en mer rutinerad klubbkompis som tittade på tekniken och talade om vad jag borde träna på mer.
Quote from Ebba Johansson on 23 July 2007, 15:32problemet är att det förtilfället inte finns någon mer att köra med förutom min sambo, som dock är mer rutinerad, har funderat på att gå med i en cykelklubb här i stan men steget känns såå stort. Jag inbillar mig att jag inte riktigt är redo för det, de l
problemet är att det förtilfället inte finns någon mer att köra med förutom min sambo, som dock är mer rutinerad, har funderat på att gå med i en cykelklubb här i stan men steget känns såå stort. Jag inbillar mig att jag inte riktigt är redo för det, de l
Quote from Jonas Täng on 23 July 2007, 16:35Tjavars, då kom du tillbaka till första inlägget. Tänk positivt och cykla fler backar! 😉
...eller tävla bara platta lopp.
Tjavars, då kom du tillbaka till första inlägget. Tänk positivt och cykla fler backar! 😉
...eller tävla bara platta lopp.
Quote from Funbeat user on 23 July 2007, 18:05Tung belastning med vikter ger stora o tunga muskler.
Rasmussen har effektiva muskler och han kör fort uppför.
Satsa på intervaller typ 20/5 minuters och mycket konditionsträning.
Tung belastning med vikter ger stora o tunga muskler.
Rasmussen har effektiva muskler och han kör fort uppför.
Satsa på intervaller typ 20/5 minuters och mycket konditionsträning.
Quote from Funbeat user on 23 July 2007, 23:46Hej Helena.
"problemet är att det förtillfället inte finns någon mer att köra med förutom min sambo, som dock är mer rutinerad, har funderat på att gå med i en cykelklubb här i stan men steget känns såå stort. Jag inbillar mig att jag inte riktigt är red
Hej Helena.
"problemet är att det förtillfället inte finns någon mer att köra med förutom min sambo, som dock är mer rutinerad, har funderat på att gå med i en cykelklubb här i stan men steget känns såå stort. Jag inbillar mig att jag inte riktigt är red