Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 17:40Alltid bra att ha ett par extra skor om ens favvopar behöver lång tid på sig för att torka ... (tittar i taket)
Att skorna blir våta under passet är en sak, men att stoppa fötterna i ett par våta skor (särskilt om det är minusgrader ute är inget vidare.
Alltid bra att ha ett par extra skor om ens favvopar behöver lång tid på sig för att torka ... (tittar i taket)
Att skorna blir våta under passet är en sak, men att stoppa fötterna i ett par våta skor (särskilt om det är minusgrader ute är inget vidare.
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 19:32Tålamod, Robert. Du har ett bar nya skor som väntar =) Frestande att köpa iaf
Tålamod, Robert. Du har ett bar nya skor som väntar =) Frestande att köpa iaf
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 20:20Tack för den. Beställde ett par skor i måndags och hämtade ut/provsprang dom idag. Halva priset mot butik och så fick man ett par strumpor på köpet (t+)
Tack för den. Beställde ett par skor i måndags och hämtade ut/provsprang dom idag. Halva priset mot butik och så fick man ett par strumpor på köpet (t+)
Quote from Funbeat user on 30 September 2011, 20:25Hur är det med storlekarna? Motsvarar en UK tröja i XL samma som i Sverige?
Hur är det med storlekarna? Motsvarar en UK tröja i XL samma som i Sverige?
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 10:24Är punden extra låg nuförtiden? Blev helt chockad när jag räknade om priserna till kronor!
Är punden extra låg nuförtiden? Blev helt chockad när jag räknade om priserna till kronor!
Quote from Funbeat user on 1 October 2011, 11:14Njae, det ligger runt 10kr/pund fortfarande. Men det där kan ju ändra sig med blixtens hastighet nu för tiden.
Njae, det ligger runt 10kr/pund fortfarande. Men det där kan ju ändra sig med blixtens hastighet nu för tiden.
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 09:55Var nog det att jag räknade med att punden skulle ligga på typ 13 som jag fick en positiv överraskning!
Var nog det att jag räknade med att punden skulle ligga på typ 13 som jag fick en positiv överraskning!
Quote from Funbeat user on 2 October 2011, 11:22Beställde ett par skor därifrån förra torsdagen, kom i måndags med ett par gratis strumpor som verkar sköna. Kändes som ett bra ställe att köpa från. Frakten blev 10£.
Beställde ett par skor därifrån förra torsdagen, kom i måndags med ett par gratis strumpor som verkar sköna. Kändes som ett bra ställe att köpa från. Frakten blev 10£.
Quote from Funbeat user on 9 October 2011, 13:43Koden ATHLETICOS11 ger 10 % rabatt just nu.
Koden ATHLETICOS11 ger 10 % rabatt just nu.
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 19:39Har precis beställt ett par Asics gel DS trainer 16. Rabattkoden fungerade 🙂 Nu är det bara att vänta på att skorna kommer hem och man kan ta en första runda med dem.
Har precis beställt ett par Asics gel DS trainer 16. Rabattkoden fungerade 🙂 Nu är det bara att vänta på att skorna kommer hem och man kan ta en första runda med dem.