Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 20:10Själv väntar jag på att mina precis beställda Adidas Adizero Pro i härlig grön färg ska dyka upp. 🙂
Själv väntar jag på att mina precis beställda Adidas Adizero Pro i härlig grön färg ska dyka upp. 🙂
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 21:17Det borde vara olagligt med rabatter när man inte FÅR köpa fler skor. (#)
Det borde vara olagligt med rabatter när man inte FÅR köpa fler skor. (#)
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 21:27Blir bara mer och mer sugen. Men vafan, har ju ett par nya står och väntar =)
Blir bara mer och mer sugen. Men vafan, har ju ett par nya står och väntar =)
Quote from Funbeat user on 10 October 2011, 22:01Jessie, du får göra som jag och sälja de gamla så du kan köpa nya istället. 😉
Jessie, du får göra som jag och sälja de gamla så du kan köpa nya istället. 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 16:50Åsa: Jag köpte TVÅ par nya förra veckan (på startfitness och med den rabattkod som gällde då) så jag behöver verkligen inga nya skor...
...men tack för det generella stödet iaf. 😉
Åsa: Jag köpte TVÅ par nya förra veckan (på startfitness och med den rabattkod som gällde då) så jag behöver verkligen inga nya skor...
...men tack för det generella stödet iaf. 😉
Quote from Funbeat user on 11 October 2011, 19:06Ahh, ok, då behöver jag inte tycka synd om dig. 😀
Ahh, ok, då behöver jag inte tycka synd om dig. 😀
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 17:31Även OKTOBER ger 10% rabatt
Även OKTOBER ger 10% rabatt
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 18:12Inget som ger 20%;)
Inget som ger 20%;)
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 18:20Nike hade ju nedsatt pris en hel del förra veckan.
Nike hade ju nedsatt pris en hel del förra veckan.
Quote from Funbeat user on 12 October 2011, 20:11Har de nånsin fullpris på sina prylar? 🙂
Har de nånsin fullpris på sina prylar? 🙂