Quote from Funbeat user on 13 October 2011, 17:02Dyra pulsklockor säljs ofta nya och billigt på Ebay, titta på Ebay.co.uk....
Dyra pulsklockor säljs ofta nya och billigt på Ebay, titta på Ebay.co.uk....
Quote from Funbeat user on 17 October 2011, 19:39Fick hem mina nya Asics Gel DS Trainer 16 idag. Blev en premiär tur på 5,1km. Kändes helbra. Jättesköna skor. (t+) (t+) 🙂
Kommer att bli många mil framöver.
Fick hem mina nya Asics Gel DS Trainer 16 idag. Blev en premiär tur på 5,1km. Kändes helbra. Jättesköna skor. (t+) (t+) 🙂
Kommer att bli många mil framöver.
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 07:27Behöver en ny löparjacka. Beställde igår en Gore Essential Neon Jacket. Pris på Runnerstore: 1550 kr .
Wiggle: 90 £
Startfitness: med rabattkod och frakt 66 £ = 712 kr.
Gött mos.
Behöver en ny löparjacka. Beställde igår en Gore Essential Neon Jacket. Pris på Runnerstore: 1550 kr .
Wiggle: 90 £
Startfitness: med rabattkod och frakt 66 £ = 712 kr.
Gött mos.
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 09:04Jag väntar på den perfekta dagen att premiärspringa mina nya DST16 Men ... de är röda och underbara men hittills har jag bara gått runt i dem ... sköna iaf. Och känns väldigt prisvärda.
Jag väntar på den perfekta dagen att premiärspringa mina nya DST16 Men ... de är röda och underbara men hittills har jag bara gått runt i dem ... sköna iaf. Och känns väldigt prisvärda.
Quote from Funbeat user on 18 October 2011, 10:11Apropå frakt från startfitness.
Kan den stiga kraftigt vid beställningar av flera par skor. Fick punga ut med 40 pund för två par skor och lite kläder som inte var alltför skrymande. Kändes lite saftigt. Kanske ni har bättre indikationer?
Apropå frakt från startfitness.
Kan den stiga kraftigt vid beställningar av flera par skor. Fick punga ut med 40 pund för två par skor och lite kläder som inte var alltför skrymande. Kändes lite saftigt. Kanske ni har bättre indikationer?
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 13:16Daniel: Jag har liknande erfarenhet, vi beställde 2 par skor och lite fina Adidas kläder till barnen och frakten blev betydligt dyrare än vad jag räknat med (kommer inte ihåg siffrorna)
Daniel: Jag har liknande erfarenhet, vi beställde 2 par skor och lite fina Adidas kläder till barnen och frakten blev betydligt dyrare än vad jag räknat med (kommer inte ihåg siffrorna)
Quote from Funbeat user on 19 October 2011, 16:37Wiggle har fri frakt vid order över 500 kr.
Wiggle har fri frakt vid order över 500 kr.
Quote from Funbeat user on 22 October 2011, 19:14Jag betalade £10 för ett par. Bättre att beställa i 2 omgångar då, ju.
Jag betalade £10 för ett par. Bättre att beställa i 2 omgångar då, ju.
Quote from Funbeat user on 23 October 2011, 16:50Två par, samt två par tights och en lite cykellampa, frakten var 17 pengar.
Två par, samt två par tights och en lite cykellampa, frakten var 17 pengar.
Quote from Funbeat user on 26 October 2011, 12:23Startfitness: DISC10
Wiggle: £15 OFF when you spend £100 - use code: UK15
Startfitness: DISC10
Wiggle: £15 OFF when you spend £100 - use code: UK15