Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStartfitness-rabatt igen
You need to log in to create posts and topics.

Wiggle: UK15 - This promotional offer is only applicable to UK residents.

För oss andra gäller koden EU20 som ger 20% rabatt på *listpriset*, som ju nästan alltid redan är rabatterat hos Wiggle, vid köp över £75.

Man kan alltid se vilka koder som är akt

Bra tips!

Någon som har koden från senaste RW tillgänglig ?, jag tänkte beställa ett par skor idag men glömde tidningen hemma.

Offer ends Monday 14th Nov 11.59pm 15% off our normal prices on all purchases by using voucher code

EXCL15

Tack !, den var ju ännu bättre 🙂

Slutpriset är egentligen det enda intressanta. Sist jag beställde från Startfitness fick jag betala frakt på £20, vilket jag var beredd på. Fast då var det en rejäl låda fullproppad med kläder och skor som leveredes ända fram till dörren. Slutnotan hamnad

Självklart är det priset inkl frakt som är intressant, generellt känns det som om Startfitness har lite lägre priser men då kostar frakten (Gratis från Wiggle över en viss summa).

Min rabatt på dagens beställning blev ~£25 och frakten var £20 så jag tyck

Såg just att Startfittness infört en lägsta prisgaranti. Men den känns lite falsk eftersom de jämför produktpriserna utan frakt. Eftersom Startfittness debiterar frakt kan de hålla lägre produktpris än Wiggle som oftast bjuder på frakten. Det gör att även

Är More mile Startfitness eget märke eller?

Det är ingen som sitter på en rabattkod på startfitness just nu?