Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 19:49Jag fick skavsår av mina 🙁 Är däremot nöjd med deras tröjor och tights.
Jag fick skavsår av mina 🙁 Är däremot nöjd med deras tröjor och tights.
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 20:07Vilken rabattkod gäller just nu?
Vilken rabattkod gäller just nu?
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 20:29Den kod som stod i förra numret av RW som skulle gälla under maj funkade inte när jag försökte beställa. Jag drog iväg ett mail till startfitness och frågade varför den inte fungerade. Fick till svar att det inte fanns någon rabattkod under maj och att de
Den kod som stod i förra numret av RW som skulle gälla under maj funkade inte när jag försökte beställa. Jag drog iväg ett mail till startfitness och frågade varför den inte fungerade. Fick till svar att det inte fanns någon rabattkod under maj och att de
Quote from Funbeat user on 18 May 2012, 23:55Jag beställde i går och då fungerade koden TRACKB2011 för att få 10%
Jag beställde i går och då fungerade koden TRACKB2011 för att få 10%
Quote from Funbeat user on 9 June 2012, 00:40Köpte Kayanos på denna nyss:
RW10
Köpte Kayanos på denna nyss:
RW10
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 20:32Finns det någon ny giltig kod för september?
Finns det någon ny giltig kod för september?
Quote from Funbeat user on 6 September 2012, 20:57Jag använde samma kod som det ovanför när jag beställde för två dagar sedan.
Jag använde samma kod som det ovanför när jag beställde för två dagar sedan.
Quote from Funbeat user on 27 September 2012, 13:05Tack Christian och Tomas!
Beställde nyss på Startfitness och koden RW10 funkade för 10% rabatt.
Tack Christian och Tomas!
Beställde nyss på Startfitness och koden RW10 funkade för 10% rabatt.
Quote from Funbeat user on 12 November 2012, 18:02Kort fråga, Hur lång kan man räkna med att leveranstiden är?
Kort fråga, Hur lång kan man räkna med att leveranstiden är?
Quote from Jonny Persson on 12 November 2012, 18:04Beställer jag på en måndag brukar jag få grejerna under veckan.
Beställer jag på en måndag brukar jag få grejerna under veckan.