Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningStartfitness-rabatt igen
You need to log in to create posts and topics.

Håller med. Jag ställde nya skor 5 Nov 12, 15:09 och fick avi med posten 9 Nov. Har gett dem mitt mobilnummer men det verkar strula på något sätt så får alltid avi.

Jag tycker deras More Mile London Running Sock är grymt bra och beställer du med ett par

Kanon. Då blir det en beställning ikväll!

Min senaste beställning blev en mardröm. Tog 8 veckor innan paketet kom fram. Hade kontakt med dem flertalet gånger. Klart mkt struligt och icke trovärdiga. Gav mig lite rabatt på kommande beställning men så irriterande att jag undviker de framöver. Nocha

Har också beställt ett flertal gånger härifrån och aldrig haft problem. Senast för ca en månad sedan och fick paketen på 1 vecka.

Har ett paket som väntar på mig på posten. Beställde i fredags så det är OK tycker jag. Inget problem för mig än så länge. Har beställt 3x nu.

Beställde ett par skor i söndags och fick dem igår torsdag. Helt okey tycker jag. Använde f.ö. koden RW10 som gav 10% rabatt. Under halva priset jmf sverige inkl frakt.

@Daniel Becker
"dessutom har de ju rätt saftiga avgiftet för frakt"
I jämförelse med

Excellent Savings on Footwear this Weekend
plus Save an Extra 10% using code
FEB10

plus Free More Mile socks with all footwear

Nån som har aktuell rabattkod på Startfitness?

Athletico11 fungerade för någon vecka sedan men fungerar inte längre, testade igår.... testa att googla "startfitnes voucher " så brukar man få upp de senaste rabatterna

EXTRA5 gäller tills imorgon 17/6 5%rabbat