Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 23:12http://www.ehow.com/video_5547403_choosing-swimsuit-serious-swimming.html
http://www.ehow.com/video_5547403_choosing-swimsuit-serious-swimming.html
Quote from Funbeat user on 24 November 2009, 23:13Paddlar och plattor och dolmar och allt möjligt får man ju LÅNA när man går en kurs, så det är absolut helt onödigt att köpa på sig i det här läget.
Paddlar och plattor och dolmar och allt möjligt får man ju LÅNA när man går en kurs, så det är absolut helt onödigt att köpa på sig i det här läget.
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 04:36Oj vad många svar. Tack ska ni ha, allihopa.
Oj vad många svar. Tack ska ni ha, allihopa.
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 09:07Eftersom Manne tog upp öronproblem så undrar jag ifall badmössa kan hindra vatten ifrån att tränga in i örat. Har läst i en bok att det kan hjälpa men känner mig lite skeptisk. Använder själv Malmstens öronproppar pga eksem i örat.
Eftersom Manne tog upp öronproblem så undrar jag ifall badmössa kan hindra vatten ifrån att tränga in i örat. Har läst i en bok att det kan hjälpa men känner mig lite skeptisk. Använder själv Malmstens öronproppar pga eksem i örat.
Quote from Elias Engqvist on 25 November 2009, 09:33Det skulle vara en specialmössa isf. Dom jag haft har då inte stoppat vattnet.
Det skulle vara en specialmössa isf. Dom jag haft har då inte stoppat vattnet.
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 10:55Nej. Om du har problem med öronen så är det bara proppar som gäller. Badmössa hjälper inte. Även om du drar mössan över hela öronen (vilket man inte ska göra) så tränger vatten in. Badmössan ska täcka max halva örat. Man viker upp badmössans kanter.
BILD
Nej. Om du har problem med öronen så är det bara proppar som gäller. Badmössa hjälper inte. Även om du drar mössan över hela öronen (vilket man inte ska göra) så tränger vatten in. Badmössan ska täcka max halva örat. Man viker upp badmössans kanter.
BILD
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 11:59Tack för era svar.
Tack för era svar.
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 12:03Det där med att vika upp kanterna har jag missat. Varför gör man det?
Jag har rätt långt hår men har helst inte badmössa på mig ändå. Tycker alla jag har provat är för små så det känns som jag får ont i huvudet efter ett tag.
Det där med att vika upp kanterna har jag missat. Varför gör man det?
Jag har rätt långt hår men har helst inte badmössa på mig ändå. Tycker alla jag har provat är för små så det känns som jag får ont i huvudet efter ett tag.
Quote from Funbeat user on 25 November 2009, 12:14Man viker upp kanterna för att det är bekvämare och snyggare.
Olika badmössemodeller har olika storlek, fasthet och tjocklek på materialet. Jag tycker du ska testa innan du köper.
Det är silikonbadmössa som gäller. Inte Latex.
Man viker upp kanterna för att det är bekvämare och snyggare.
Olika badmössemodeller har olika storlek, fasthet och tjocklek på materialet. Jag tycker du ska testa innan du köper.
Det är silikonbadmössa som gäller. Inte Latex.
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 13:29För mig är öronproppar ett måste om jag inte ska ha vattenskvalp i öronen i flera dagar efteråt. Köpte mina senaste på Apoteket vill jag minnas. Funkar utmärkt. Malmstens egenmonterade simglasön är en enkel och bra variant. Att köpa dyra dimfria modeller
För mig är öronproppar ett måste om jag inte ska ha vattenskvalp i öronen i flera dagar efteråt. Köpte mina senaste på Apoteket vill jag minnas. Funkar utmärkt. Malmstens egenmonterade simglasön är en enkel och bra variant. Att köpa dyra dimfria modeller