Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 14:11Är det nån som vet hur det gick för Göran och hans inköp? 🙂
Är det nån som vet hur det gick för Göran och hans inköp? 🙂
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 14:13Det blev ett par badbyxor av modell cykelbyxelång (så det täcker min cykelbräna som envist hänger kvar :-)) och ett paket som jag köpte på Stadum med glasön, badmössa, näsklämma och öronproppar. Av grejerna i paketet använder jag bara glasönen.. Badmössan
Det blev ett par badbyxor av modell cykelbyxelång (så det täcker min cykelbräna som envist hänger kvar :-)) och ett paket som jag köpte på Stadum med glasön, badmössa, näsklämma och öronproppar. Av grejerna i paketet använder jag bara glasönen.. Badmössan
Quote from j sollerman on 11 December 2009, 14:15platta och dolme
platta och dolme
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 14:19Göran, det beror på vilken stil din tränare har tänkt att köra, kan man kontakta honom och fråga så är det mitt tips. Vissa tränare kör inte så mycket med hjälpmedel och kör "the way natural", andra ser dem som ypperliga teknikhjälpmedel och använder dom
Göran, det beror på vilken stil din tränare har tänkt att köra, kan man kontakta honom och fråga så är det mitt tips. Vissa tränare kör inte så mycket med hjälpmedel och kör "the way natural", andra ser dem som ypperliga teknikhjälpmedel och använder dom
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 14:37Jag kan köpa dem i hans butik. 🙂
Jag har varit med på ett av hans pass, och där användes platta. Själv är jag nog intresserad av dolme, för att kunna isolera armtaget och fokusera på det. Tror det kan vara bra för mig. Så kör nog på Kalles tips om jag
Jag kan köpa dem i hans butik. 🙂
Jag har varit med på ett av hans pass, och där användes platta. Själv är jag nog intresserad av dolme, för att kunna isolera armtaget och fokusera på det. Tror det kan vara bra för mig. Så kör nog på Kalles tips om jag
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 14:43Läser att du bara använder glasönen av allt som följde med i kittet 😉
Läser att du bara använder glasönen av allt som följde med i kittet 😉
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 15:08Men det känns bra att vara stolt ägare av allt det andra också. 😉
Men det känns bra att vara stolt ägare av allt det andra också. 😉
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 09:39Göran jag simmar också med Kroons (och har lite triathlon ambitioner).
Har simmat med Kroons sedan jag gick deras kurs i mars. Köpte alla saker av Anders och på både han och Kjells pass har jag använt allt jag köpt d.v.s. paddlar, dolme, fenor och platta.
Göran jag simmar också med Kroons (och har lite triathlon ambitioner).
Har simmat med Kroons sedan jag gick deras kurs i mars. Köpte alla saker av Anders och på både han och Kjells pass har jag använt allt jag köpt d.v.s. paddlar, dolme, fenor och platta.
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 13:43Ska så göra, Benjamin. Ska du vara med på passet imorn? Jag var med idag på Allmänt program, och som väntat hade jag lite svårt att hänga med, men det gick ändå över förväntan. Ska främst satsa på teknikpassen till en början dock.
Vi ses i poolen!
Ska så göra, Benjamin. Ska du vara med på passet imorn? Jag var med idag på Allmänt program, och som väntat hade jag lite svårt att hänga med, men det gick ändå över förväntan. Ska främst satsa på teknikpassen till en början dock.
Vi ses i poolen!
Quote from Funbeat user on 12 December 2009, 16:18Fenvalter har olika "kit", kanske kan vara nåt..
http://www.fenvalter.se/produkter.php?catery=25
Fenvalter har olika "kit", kanske kan vara nåt..