Quote from Guest on 20 November 2011, 12:43hålla
har en fråga till er som är aktiva ångående försäkring..
i och med att jag har anmält mig till stockholm marathon så undrar jag om det är nån vits att teckna folksams startklar försäkring.
är det nån som har erfarenhet av den eller om det finns någ
hålla
har en fråga till er som är aktiva ångående försäkring..
i och med att jag har anmält mig till stockholm marathon så undrar jag om det är nån vits att teckna folksams startklar försäkring.
är det nån som har erfarenhet av den eller om det finns någ
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 12:53Personligen tycker jag inte att den är bra. Först kostar försäkringen pengar, sen blir det en kostnad med läkarintyg. Billigare och enklare att sälja startplatsen på Blocket.
Personligen tycker jag inte att den är bra. Först kostar försäkringen pengar, sen blir det en kostnad med läkarintyg. Billigare och enklare att sälja startplatsen på Blocket.
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 13:14För tävlingar som inte tillåter namnbyte, tex Sthlm marathon (den som eventuellt köper din plats tävlar i ditt namn) är försäkringen motiverad tycker jag. Den kan även vara bra om anledningen till förhindret att starta inträffar nära inpå (någon/några få
För tävlingar som inte tillåter namnbyte, tex Sthlm marathon (den som eventuellt köper din plats tävlar i ditt namn) är försäkringen motiverad tycker jag. Den kan även vara bra om anledningen till förhindret att starta inträffar nära inpå (någon/några få
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 13:21mors
min tanke var nog plus varianten eftersomman är försäkrad under träning..
tänkte ev prova på triathlon så tycker att det verkar vettigt med en extra försäkring...ha det
jonas
mors
min tanke var nog plus varianten eftersomman är försäkrad under träning..
tänkte ev prova på triathlon så tycker att det verkar vettigt med en extra försäkring...
ha det
jonas
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 13:36Skaffa en bra hemförsäkring istället så dina prylar är försäkrade.
Skaffa en bra hemförsäkring istället så dina prylar är försäkrade.
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 13:40Jag har använt Startklar och fick tillbaka pengarna inom en vecka när jag inte kunde delta i Maran pga skada.
Jag har använt Startklar och fick tillbaka pengarna inom en vecka när jag inte kunde delta i Maran pga skada.
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 13:43Hemförsäkring bör man ha oavsett om man har Startklar eller inte, av många skäl som inte har ett smack med startavgifter eller träningsprylar att göra.
Startavgifter får du dessutom inte tillbaka på hemförsäkringen. Startklar har ingen självrisk.
Hemfö
Hemförsäkring bör man ha oavsett om man har Startklar eller inte, av många skäl som inte har ett smack med startavgifter eller träningsprylar att göra.
Startavgifter får du dessutom inte tillbaka på hemförsäkringen. Startklar har ingen självrisk.
Hemfö
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 13:48Vad är en tusenlapp i startavgift mot skador på prylar för 15-75000? Det gäller att prioritera.
Vad är en tusenlapp i startavgift mot skador på prylar för 15-75000? Det gäller att prioritera.
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 15:40Startklar vid någon enstaka tävling skulle jag anse meningslöst. Dock gäller för alla tävlingar under ett år, och då kan det bli lite mer meningsfullt.
Startklar vid någon enstaka tävling skulle jag anse meningslöst. Dock gäller för alla tävlingar under ett år, och då kan det bli lite mer meningsfullt.
Quote from Funbeat user on 20 November 2011, 15:57Nu verkade inte TS ha riktig koll på vad han hade och prioritet ett för honom borde vara att ha ett fullgott försäkringsskydd för sina prylar.
Nu verkade inte TS ha riktig koll på vad han hade och prioritet ett för honom borde vara att ha ett fullgott försäkringsskydd för sina prylar.