Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Eftersom han har skrivit vilka sträckor det rör sig om, tycker jag det är helt tydligt vilka Funbeatare han riktar sig till.

Om ens 1% av alla som prenumererar på gruppen Löpning hör av sig, skulle jag bli positivt överraskad.

Ja, det är tydligt att han riktar sig till sig själv.

Och mig (V)

Jag är också chockad över att han begränsat sig till de nämnda distanserna. 5 av 10 funbeatare på min topplista springer inte kortare än marathon.... eller jo, kanske i träningssyfte ibland. Men det är klart 100 km och 100 miles skall vara med också 🙂

Jag tycker att det är ett roligt initiativ! Och spridningen får väl ändå anses vara rätt ok när det täcker in sträckor från 3.000 meter till maraton...

Sitter och funderar på om det hade gått att göra på ett enklare sätt för att slippa mata in det manuel

Om man ändå passar på att göra datainsamling är det ju lika bra att ta med så många distanser som möjligt. Det är jobbigare att göra sånt i efterhand.

Det är meckigt med manuell inmatning, tidsödande och risk för fel. Hur hanteras dubbletter och uppdater

Låt han hållas.

Även om jag är utesluten såsom föredragandes 400 meter eller 24H + längre. 😉

Puls.se var en gång i tiden ett stort forum där jag förde statistik och baserat på det kan jag säga att 3000m - Marathon fångade in en stor majoritet, jag hade listor ner till 100m och flera ultrasträckor, men dessa listor blev tunna och kändes inte så me

Är det ett problem Mikael, att han själv väljer de distanser som han är intresserad av?

Är någon intresserad av att göra en ultralista, är det inga problem att göra det parallellt. Samma med 110m häck.

En bra ultralista vad gäller resultat finns på ultradistans.se

Vad gäller kortare sträckor - upp till 10.000 meter finns hos SFIF.
Givetvis då på arena.

Från 10K till ultra är det däremot magert.

Vad gäller motionärer typ Funbeat fanns kvantitetslistor