Quote from Guest on 12 March 2009, 14:45Var i stockholm kan man träna intervaller på ett bra sätt? Har försökt finna bra ställen men inte blivit nöjd än. Djurgården är ett bra ställe men där finns det ju gott om hundar och hästar ivägen samt bilar då man tror sig vara fri.
Tips vore bra!
Var i stockholm kan man träna intervaller på ett bra sätt? Har försökt finna bra ställen men inte blivit nöjd än. Djurgården är ett bra ställe men där finns det ju gott om hundar och hästar ivägen samt bilar då man tror sig vara fri.
Tips vore bra!
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 14:55Är det inte enfin backe från Slussen upp mot Söder? Kör den 10 ggr, öka fram till Medborgarplatsen.
Är det inte enfin backe från Slussen upp mot Söder? Kör den 10 ggr, öka fram till Medborgarplatsen.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 15:17Man blir inte särskilt populär hos alla som promenerar på GÅgatan då. Istället kan jag föreslå backen från Liljeholmen upp till Nybohov. Jag ska försöka motivera mig själv att ta nåt pass där emellanåt.
Man blir inte särskilt populär hos alla som promenerar på GÅgatan då. Istället kan jag föreslå backen från Liljeholmen upp till Nybohov. Jag ska försöka motivera mig själv att ta nåt pass där emellanåt.
Quote from Rasmus Olsson on 12 March 2009, 15:22Götgatsbacken är nog brant och fin. Men kör du efter 15-tiden kommer ett annat moment in: yra höns som springer överallt. Tänk på att söderfolket lider av en obotlig nackskada, de kan inte vrida på huvudet innan de kliver ut i vägen.
Götgatsbacken är nog brant och fin. Men kör du efter 15-tiden kommer ett annat moment in: yra höns som springer överallt. Tänk på att söderfolket lider av en obotlig nackskada, de kan inte vrida på huvudet innan de kliver ut i vägen.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 15:32Backen från Solidarhuset och upp på söder är jämn och utan korsningar.
Backen från Solidarhuset och upp på söder är jämn och utan korsningar.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 16:13Du kan ju testa Hofvets backträning på Lovön, till och från Vattenverket:
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=116430
Brukar köras på tisdagar under säsong.
Rundan från stora vägen, genom golfklubben, till höger vid Lovö kyrka och förbi FRA
Du kan ju testa Hofvets backträning på Lovön, till och från Vattenverket:
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=116430
Brukar köras på tisdagar under säsong.
Rundan från stora vägen, genom golfklubben, till höger vid Lovö kyrka och förbi FRA
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 16:31OK nu har jag många backar att välja på (t+).
Om vi ska gå över till vägar som är plana och raka utan större trafik - om man nu vill köra spurter eller fartlekar.
OK nu har jag många backar att välja på (t+).
Om vi ska gå över till vägar som är plana och raka utan större trafik - om man nu vill köra spurter eller fartlekar.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 17:13Intervaller var frågan, och som flera varit inne på så är "mitt i smeten" att undvika. Så mitt tips är att ta Dig ut ur stan, söder eller norrut för att kunna sträcka ut ordentligt!
Just utanför Farsta/sköndal/Älta (Ågestavägen/Larsboda-Länna/Gudöbrolede
Intervaller var frågan, och som flera varit inne på så är "mitt i smeten" att undvika. Så mitt tips är att ta Dig ut ur stan, söder eller norrut för att kunna sträcka ut ordentligt!
Just utanför Farsta/sköndal/Älta (Ågestavägen/Larsboda-Länna/Gudöbrolede
Quote from Berit Bengtson on 12 March 2009, 19:08Dan Gullmander skrev:
> Just utanför Farsta/sköndal/Älta (Ågestavägen/LarsbodaFarstakrossen ligger där (Larsboda), det är ett populärt ställe för flera cykelklubbar.
Dan Gullmander skrev:
> Just utanför Farsta/sköndal/Älta (Ågestavägen/Larsboda
Farstakrossen ligger där (Larsboda), det är ett populärt ställe för flera cykelklubbar.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 19:36Lovörundan jag skrev om ovan funkar bra:
http://www.funbeat.se/tracks/index.aspx?RouteID=116484
Lovörundan jag skrev om ovan funkar bra: