Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 22:11En inte så dum backe är cykelbanan från Söder Mälarstrand upp till Högalidskyrkan. Den är ganska glest befolkad så här års, lagom lång och brant. Annars kan man ju alltid pröva Katarinavägen från Slussen upp mot Renstiernas gata.
En inte så dum backe är cykelbanan från Söder Mälarstrand upp till Högalidskyrkan. Den är ganska glest befolkad så här års, lagom lång och brant. Annars kan man ju alltid pröva Katarinavägen från Slussen upp mot Renstiernas gata.
Quote from Funbeat user on 12 March 2009, 22:14Så heter de där gatorna, ja.
Så heter de där gatorna, ja.
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 10:46Håkan C skrev: "Farstakrossen ligger där";
Detta namn är mig obekant, var mer precist ligger detta?
D
Håkan C skrev: "Farstakrossen ligger där";
Detta namn är mig obekant, var mer precist ligger detta?
D
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 10:59Mellan Fryksdalsbacken, Mårbackagatan, Edsvallabacken och Perstorpsvägen. Tyvärr brukar det vara mycket löskrus (från krossen förstås!) i Fryksdalsbacken och på Perstorpsvägen.
Mellan Fryksdalsbacken, Mårbackagatan, Edsvallabacken och Perstorpsvägen. Tyvärr brukar det vara mycket löskrus (från krossen förstås!) i Fryksdalsbacken och på Perstorpsvägen.
Quote from Berit Bengtson on 13 March 2009, 11:01http://letmegooglethatforyou.com/?q=farstakrossen
Quote from Funbeat user on 13 March 2009, 11:03Check Micke - då vet jag!
D
Check Micke - då vet jag!
D
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 13:56När vi snackar backar är Tullingebergs backe rätt jobbig 😀
När vi snackar backar är Tullingebergs backe rätt jobbig 😀
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 15:24Almungevägen i Upplands Väsby är utmärkt för intervaller. Det blåser jämt där, så det blir pannbensträning vare sig man vill eller inte. 🙂
Almungevägen i Upplands Väsby är utmärkt för intervaller. Det blåser jämt där, så det blir pannbensträning vare sig man vill eller inte. 🙂
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 16:47Funkar Västerbron eller Tranebergsbron kanske?
Funkar Västerbron eller Tranebergsbron kanske?
Quote from Funbeat user on 17 March 2009, 20:18Körde Tranebergsbron idag. 5 gånger åt ett håll 5 gånger tillbaka. Det var jobbigt då man körde på tung kadens.
Körde Tranebergsbron idag. 5 gånger åt ett håll 5 gånger tillbaka. Det var jobbigt då man körde på tung kadens.