Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 10:14instämmer m föregående! helt säkert blir det aldrig men alla behöver jobba med sina attityder.. även vi cyklister! i vintras svor jag ibland över bilister som inte visade hänsyn, men nu är det mest andra cyklister som beter sig. rödljus och väjningsplikt,
instämmer m föregående! helt säkert blir det aldrig men alla behöver jobba med sina attityder.. även vi cyklister! i vintras svor jag ibland över bilister som inte visade hänsyn, men nu är det mest andra cyklister som beter sig. rödljus och väjningsplikt,
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 10:29(t+) Cecilia
(t+) Cecilia
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 10:56Å andra sida måste jag tillägga att jag kan förstå att det måste vara frustrerande för en tävlingscyklist att cykla runt i Stockholm, för Stockholms cykelvägar kommer aldrig att lämpa sig för hastigheter runt 40 km/h, hur bra de än blir kommer du alltid a
Å andra sida måste jag tillägga att jag kan förstå att det måste vara frustrerande för en tävlingscyklist att cykla runt i Stockholm, för Stockholms cykelvägar kommer aldrig att lämpa sig för hastigheter runt 40 km/h, hur bra de än blir kommer du alltid a
Quote from Funbeat user on 28 May 2011, 13:28Jag har funderat lite på de här små påsarna som delas ut. Det är nog inte helt fel. De är inte riktade till oss som redan cyklar över hundra mil om året, de är riktade till de som precis har börjat penda till jobbet - några kilometer eller så. De som både
Jag har funderat lite på de här små påsarna som delas ut. Det är nog inte helt fel. De är inte riktade till oss som redan cyklar över hundra mil om året, de är riktade till de som precis har börjat penda till jobbet - några kilometer eller så. De som både
Quote from Funbeat user on 29 May 2011, 19:25Tycker det är kul att de dela ut påsarna.
Har slutat köra "fort" inne i Stockholm. Det gäller helt enkelt att överleva tills man kommer till tranebergsbron. Där kan man börja trampa på ordenkligt.
Ett av det mest irriterande inne i stan är långsamma cy
Tycker det är kul att de dela ut påsarna.
Har slutat köra "fort" inne i Stockholm. Det gäller helt enkelt att överleva tills man kommer till tranebergsbron. Där kan man börja trampa på ordenkligt.
Ett av det mest irriterande inne i stan är långsamma cy
Quote from Funbeat user on 30 May 2011, 09:16Om det inte är absolut nödvändigt så använder jag bilvägen istället för cykelbanorna.
Cykelvägar är emellanåt lämpliga för viss typ av cykling, men även om man håller nere hastigheten upplever jag att cykelvägarna är osäkra. Känner mig tryggare bland bi
Om det inte är absolut nödvändigt så använder jag bilvägen istället för cykelbanorna.
Cykelvägar är emellanåt lämpliga för viss typ av cykling, men även om man håller nere hastigheten upplever jag att cykelvägarna är osäkra. Känner mig tryggare bland bi
Quote from Funbeat user on 29 June 2011, 08:24Lite om Stockholms cykelsatsningar:
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/fortsatt-trangt-for-cyklister-i-city_6278024.svd
Lite om Stockholms cykelsatsningar:
http://www.svd.se/nyheter/inrikes/fortsatt-trangt-for-cyklister-i-city_6278024.svd