Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelStockholm: "Tack för att du cykla …
You need to log in to create posts and topics.

Lite mycket gnäll är det här ändå. Det finns ju ett syfta med denna informationskampanj. De vill ha in synpunkter från de personer som faktiskt cyklar förbi dessa punkter i staden. Med synpunkter från oss som cyklar så kan de förbättra cykelbanor/cykelfäl

Sant.

De skiter i våra synpunkter. Jag har nu i fyra veckor ringt och felanmält flera ställen är det inte ens påbörjat sopning. Ligger fullt med grus som dammar och skitar ner. Det skulle varit klart 1 maj.

Jag eftersöker lite kvalitetskontroll. Stockholm köpe

Bruse- Jag förstår din frustration när det inte ser ut som man vill ha det. Men jag tror inte att de för en informationskampanj utan att på något sätt förvalta den information de får tillbaka. Det kan ta lång tid innan förbättringarna börjar synas, men ja

Och när polisen vägrar ta emot en anmälan när jag blivit prejad in i en snövall?

Cyklister är nutiden judar, negrer och zigenare. Om en cyklist gö nåt galet, så ska jag stå till svars för det. Skrivs det om cykling i exempelvis DN, så översköljs hemsida

Jag kan förvisso tycka att det är jävligt läskigt att cykla ibland. Det händer att jag lägger mig på kvällen med ångestkänslor och stress pga att jag blivit prejad eller varit med om en olycka. Visst är man som oskyddad och hyfsat snabb trafikant väldigt

Kände att det inte var nån idé, när de inte ens visste var Globen låg... de hittade inte. Samt att de stod och hittade på egna lagar allteftersom...

Hmm..., undrar om det är den här kampanjen som har gjort att någon har asfalterat över i princip hela trottoarkanten där Östermalmsgatan "korsar" Sturegatan (bara cykelväg) de senaste dagarna.

Slappna av Bruse. Andas i en påse eller ta en Sobril.

Jag tycker att det är tråkigt att denna tråd som förmodligen var menad att vara en positiv tråd och uppmärksamma något trevligt, blev en gnälltråd!

Alla cykelvägar är inte optimalt planerade, det är för att det stod en stad där från början som man var tv