Quote from Rasmus Olsson on 25 May 2011, 10:04Vet inte vad de har för blå färg i Köpenhamn, men den de använt i Stockholm blir snorhal vid väta. Återigen obrukbar cykelväg... Suck. När ska det bygga cykelvägar FÖR cyklister, inte för bilar?
Vet inte vad de har för blå färg i Köpenhamn, men den de använt i Stockholm blir snorhal vid väta. Återigen obrukbar cykelväg... Suck. När ska det bygga cykelvägar FÖR cyklister, inte för bilar?
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 12:19För mer info finns GCM-handboken (Gång, Cykel, Moped) från Trafikverket www.trafikverket.se/Privat/Resan-och-trafiken/Din-resa/Cykel/ och www.exempelbanken.se
Jag gillar annars Strandvägens cykelbana utefter kajpromenaden. Bred och upphöjd, både bilar
För mer info finns GCM-handboken (Gång, Cykel, Moped) från Trafikverket http://www.trafikverket.se/Privat/Resan-och-trafiken/Din-resa/Cykel/ och http://www.exempelbanken.se
Jag gillar annars Strandvägens cykelbana utefter kajpromenaden. Bred och upphöjd, både bilar
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 12:42Lite komiskt att Elin fick med sig mina cykelnycklar så att jag inte kunde cykla just idag :-). Hade iofs kunnat gå hem och plocka upp räsern istället, men kom mig inte för utan tog tunnelbanan.
Lite komiskt att Elin fick med sig mina cykelnycklar så att jag inte kunde cykla just idag :-). Hade iofs kunnat gå hem och plocka upp räsern istället, men kom mig inte för utan tog tunnelbanan.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 12:52Ja ja promenerade dessutom istället för att cykla så jag la inte någon energi på att gå över till andra sidan gatan för att passera utlämningsställena. Fast en kollega här på jobbet hade fått en påse trots att han promenerade och inte cyklade och dessutom
Ja ja promenerade dessutom istället för att cykla så jag la inte någon energi på att gå över till andra sidan gatan för att passera utlämningsställena. Fast en kollega här på jobbet hade fått en påse trots att han promenerade och inte cyklade och dessutom
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 13:05Nej, jag misstänkte det. Har fått någon liknande något tidigare år. En reflex tror jag ingick i kitet den gången.
Nej, jag misstänkte det. Har fått någon liknande något tidigare år. En reflex tror jag ingick i kitet den gången.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 15:51en riktig skitpåse, faktiskt!
en riktig skitpåse, faktiskt!
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 17:27Jag fick nedanstående och det är väl bara att konstatera att "mycke papper blev det" 🙁
1 st plastpåse
4 st Dextrosoltabletter
1 st Juice
1 st cykelkarta Stockholm
1 st The green capital map
1 st "tack för att du cyklar papper"
1 st "Bort med kanten" pa
Jag fick nedanstående och det är väl bara att konstatera att "mycke papper blev det" 🙁
1 st plastpåse
4 st Dextrosoltabletter
1 st Juice
1 st cykelkarta Stockholm
1 st The green capital map
1 st "tack för att du cyklar papper"
1 st "Bort med kanten" pa
Quote from Rasmus Olsson on 25 May 2011, 17:40Hur många tallar gick det åt per påse, och hur mycket plast? Räkna om det till dioxidutsläpp, så är hela vårt miljöcyklande uppätet. Tack Stockholm för att vi får cykla.
Hur många tallar gick det åt per påse, och hur mycket plast? Räkna om det till dioxidutsläpp, så är hela vårt miljöcyklande uppätet. Tack Stockholm för att vi får cykla.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 20:00Verkar som innehållet skiljt lite..
Påsen från stadshuset:
Juice
3x dextrosoltabletter (Tack för att du cyklar brandade..)
Bort med kanten flyerPåsen från Alvik:
som ovan +
cykelkarta
Felanmälan info-kort
Tack för att du cyklar info-blad
Sportson kup
Verkar som innehållet skiljt lite..
Påsen från stadshuset:
Juice
3x dextrosoltabletter (Tack för att du cyklar brandade..)
Bort med kanten flyer
Påsen från Alvik:
som ovan +
cykelkarta
Felanmälan info-kort
Tack för att du cyklar info-blad
Sportson kup
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 20:06Lidingövägen: Cykelbanan mot Lidingö bitvis avstängd pga vägarbete.
Roslagstull: Allmänt rörigt. Avspärrningarna för vägarbetet skymmer sikten.
Albano: Gångbanan nästan borta pga vägarbete, gott om fotgängare på cykelbanan.
Förbi Naturhistoriska: cykel
Lidingövägen: Cykelbanan mot Lidingö bitvis avstängd pga vägarbete.
Roslagstull: Allmänt rörigt. Avspärrningarna för vägarbetet skymmer sikten.
Albano: Gångbanan nästan borta pga vägarbete, gott om fotgängare på cykelbanan.
Förbi Naturhistoriska: cykel